9 Mayıs 2015 Cumartesi

Hayal Okulu

Yok yanlış yazmadım baya baya "Hayal" diyorum.. kurduklarımızdan... Hıdırellez geçti ya ondan etkilendim.. çok. Dilek dilemeye, hayal kurmaya korkanım ben. Ne garip yazdım, bilemedim yazarken "korkan" var mıdır?...  - korkanlardanım- yazamadım.
İş hayallere dileklere gelince aklıma gelen tek şey evrene bıraktığım o kelimeler. Böyle sallanıyorlar havada polen gibi uçuşup konacakları yeri arıyorlar. Üstelik "Evrenin" yorumuyla!
Bilemem ki dilediğim dilek bana nasıl bir yorumla ulaşacak. Hayallerimde ki o kızın yerinde olmak için acaba hangi dağ, hangi karanlık yada ışıltılı yoldan geçeceğim kim bilir? Gerçekleşmeyen dilek olduğuna inanmıyorum yada gerçekleşmeyen hayal. Hepsi gerçek oluyor ama başka yorumla. Dilek tutarken kelimeleri cımbızla seçmek şart, hayal kurarken hafızaya yüklediğin görüntülerin her detayını düşünmek şart. Gerçekleştiğinde pişman olmamak için. Öyle şıp değil. Yerine gelirken başına da birşeyler geliyor.
Anneannemin hikayesi vardı bir tane, Kadın bir adama aşık olur, ille de o kocam olsun diler bilmez ki kocası onun katilidr aslında.. O anlatınca daha mitolojik daha efsanesel benim ki özeti başlığımın temeli...
İşte Hıdır dan beri düşünüyorum ne olsa nasıl olsa... Animasyon filmleri, fantastik hikaye aşığı biri olarak Harry Potter'ın Büyü Okulu varsa neden Hayal Okulu da olmasın ki? Olsun ki biri doğru dileği tutmanın, en mutlu hayali kurmanın püf noktalarını göstersin. Dileklerin, hayallerin gerçekleşmiş halleri acıtmasın, yıpratmasın.
Ağzımı açarken evrenden korkmak istemiyorum. Diledim dilmesine ama başıma gelecek mi var a dostlardan kurtulmak istiyorum. Bu ne ya resmen "yıpranmışlık sendromu".
Hayalin yoksa nasıl tutunacaksın ki e hayalleirn gerçekleşince 7 gün durup durup dövülmüş gibi olunca da, olmasın işte. Beni yanlış anlama evren sorun bende değil sende, diye başlayan cümlelerim var benim. Hatta, aaa sen beni yanlış anladınlarım çuvalla... Ne ağzımı açasım var ne öyle gelecekte bir yerde mutlu olduğumu sandığım bir sahnede başrolde gözüm var. Ay resmen ne olacağını merak etmiyorum ayol!
"Hayırlısı olsun"a razıyım.. bana ne oldu bilmiyorum ama bir geri bas başıma gelenler bir geri bas ruhum bir geri bas beynim kalbim eksenim şuyum buyum. Bir biln istiyorum bu işlerin başına okulu olursa sertfika almak istiyorum..
Basit dileklerimi ne çok önemseyip başıma işler geldibu işten tek kelime anlamadım. Her işin okulu varsa açınız annem ilk öğrenci ben olacağım.

Hiç yorum yok: