10 Şubat 2014 Pazartesi

Aptal Muamelesi

Ben oldum, demeyeceksin arkadaş! Asla olmaz insan, meyve mi bu nası olacak da dalından kopacak da, cak da cuk da.. Hayattan bile olmadan kopup gidiyoruz. Çünkü hergün yeni birşey oluyoruz.
Her gözünü açtığın sabah, okul da yeni bir ders günü gibi. Bugğn ne öğreneceğin, nasıl öğreneceğin meçhul ama olsun uyanırken gamsızlıkla kalk ki o ne gelecekse başına koymasın ders olsun sadece.

Bu ders, tecrübe zart ve zurtlar içinde en çok dikkatimi şu aptal muamelesi çekiyor. PArdon da ordan bakınca çok mu mal göründük ya, o gözünün içine bakınca görülmüyor mu sanıyor millet, ta içi ayna gibi. Yok yok o benim mal duruşum pardon. Çok komik geliyor bana birinin karşımda ben hiç birşey anlamıyormuşum gibi konuşması, bakması, süzmesi. Suratına gülüyorum doğal olarak. Pardon nereden çıktı acaba içinde ki fesatlığın yada cinliğin yada artık sen onu nasıl tabir edeceksen onun dışarıdan anlaşılmadığı.

Artık çocuklar bile anlıyor iyi, kötü, yanlış, doğruyu bırak da biz de bir bakınca çıkartalım o gözlerden başka dilden başka çıkan hissiyatı, haraketi. Sonra gülünce, cevap vermeyince deli falan sanıyorlar zannımca. Ya bırak ben de o kadar delireyim muhatap olamamk için. Seninle başımı ağrıtasım yok. Türkçe'de en sevdiğim laftır, Köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyeceksin. De ki kafan ağrımasın demek o. Çünkü o ayılara gamszı bakar kafayı kaptırmazsan neler neler kapacaksın.

Bakınca görebilmek önemlidir. Gören insanın, gördüğünü anlayan insanın ufku açık olur. Mesela öyle ayılar var ki ağzından her çıkan lafın sende bir cevabı var, sen ona DAL diye söylüyor o lafı. Aaa sonra sen dalmayınca cevap bile vermeyince, düşünüyor neden muhatap olamadık. Olamadık arkadaş ayarlarımız tutmadı. Benim tatlı günümü senle geçirecek kafam yok. Gün bile bak bugün de kaldı bitti. Koyun koyuna yatmadık işte herkesin ini var girdi bitti.

Şu karşınızdakini aptal yerine koyma süper zekanızı bir daha tartın derim size net. Aptal muamelesi çekip ben buna istediğim lafı sokarım kafası ezik hastalıklı bir ego savaşı. Kimle neyi yarıştırıyorsun ben neysem sen de osun başımız sonumuz aynı-ana rahmi toprak. Bunu da anlayamaıyorsan bahsettiğim aptal muamelesi içinde ki aptalı bul artık.

Kısaca anlıyorum yani yorulma, I know what you did last summer dersem anlarsın belki ;)

Hiç yorum yok: