20 Ocak 2014 Pazartesi

yetmeyince üzerine ekleyebiliyor muyuz?

geçen gün doktora gittim, çok kısa ve net konuştu benimle, karadeniz şivesiyle konuştuğu için fıkra gibi dinledim soru da soramadım, dedi ki; ha oraya dunya yansa sen donup bakmayacağsun.
reçetemle kapıya çıktığımda sorularımı eczanede bulacağım bir muhatapa sormaya karar verdim. yolda yatıştım, kafayı topladım ve sorulardan vazgeçtim. keşke bunu 20 yıl önce yapabilseydim. şu an içimden "ha.kt.r" diyorum. çünkü 20 yıl önce bana bunu söylediklerinde de aynen bunu söylüyordum. yıllar geçiyor "ha.kt.r"ler geçmiyormuş.
soru sormamayı, çözmeye uğraşmamayı, e iyi diyerek devam etmeyi öğrenmek çok zamanımı alacak diye korkuyorum. şunu hemen öğrensem iyi olacak da diyorum tabi ki.
blog yazmaya başladığımdan beri ciddileştiğimi fark ettim. blog yazmaya başladığımdan beri ne kadar az yazdığımı da fark ettim. blog yazmaya başladığımda lise yıllarım boyunca yazdığım şiirleri, hikayeleri ve yazmaya olan tutkumu da kaybettiğimi fark ettim. yani ben hayatta sahip olduğu en kıymetli şeyleri kaybetme de uzman fakat beş para etmeyen sonunda da bir b.ka yaramayan kafa yorma işlerini bırakayaman biriymişim.
oysa doktor bile kafan hep iyiymiş gibi yaşayacaksın aksi yok diyor.
yapamıyor muyum arkadaş? gamsız olmak istiyorum çok mu?
en sevdiği sinema türü animasyon, en sevdiği okuma tipi karikatür, bu yaşında salıcakta sallanmayı çok seven ben için neden herşey ve hepiniz -ben hariç- bu kadar önem taşıyor.
mesela Pazar günü benim neyime yetmiyor? aldığım kitaplardan bir sayfa okuyamadım, dağ gibi yığılmış elbiseleri kaldıramadım, saçıma maşa yapamadım, dizi var izleyemedim, çizim yapamadım, çok kısa yürüdüm doymadım...
geçtiğimiz 20 yılı da düşünecek olursam, 20ler yetmemişti üzerine ekleyebiliyor muyuz, diye içim geçiyor.
onu bile soruyla yapabiliyorum, oysa sorma geç dediler dinlemedim.
bak hala soru soruyorum yuckfou o soruları yuckfou!
şimdi gidip yatacağım sadece yarını daha erken başlatmak için, Pazartesi yetmezse üzerine ekelyebiliyor muyuz?


Hiç yorum yok: