16 Mayıs 2013 Perşembe

Pamuksu...

Bu Chedeliko Studio'dan yazdığım ilk post! Kahvaltıya denk geldi:) Bahçe de güllerin arasında oturuyorum bugünü düşünüyorum.
Sabah kalktığım saatten beri koşuşturmamı, sbaha ki ilk müşterimi, bugün bitirmem gereken dikişleri, Haziran boyu katılacağımız festivalleri, eksikler ve fazlaları.
Blog, binbir hayalle alıp giymek için heyecanla beklediğim elbise gibi kaldı kenarda.
İçimi dökmemi bekledi, sabırla, benim olması bana bu rahatlığı veriyor sanırım.
Oysa neler oldu, ne iyilikler, ne savaşlar, ne başlangıçlar, ne sonlar, ne vazgeçmeler, ne yeniden sarılmalar, planlar, hayaller, kırıklıklar, çok da mutluluklar..
Hepsinde içimde blogluk birşey kaldı.
Hep cümleler birikti hep cümleler taştı fakat evren bana tam da oraya bir nokta koydu yapacak binlerce işin arasında cümlelere yer bırakmadı.
Sonra olanlar geçti, cümleler uçtu.
Kalmadı...
Bu sabah kahvaltı ederken koca birgüne bir sürü hazırlığım var.
Geriye kalacakların uçup gitmesi güzel iz bırakmadan yaşanan herşey pamuk gibi..
Bundan sonra ki postlarım da hep böyle pamuksu olsa ya..

Hiç yorum yok: