30 Nisan 2013 Salı

Komple tatil

sanırım 21.30 gibiydi studiodan çıkarken
21.30 da kepenkler inerken düşündüğüm tek şey yarın daha erken kepenkleri açmaktı
kepenk açmak kapamak bizzat benim görevim
görev ve insiyatifim.

yarın 1 Mayıs
bence bahar bayramı ve iş günü
yaşadığım ülke de tatil lüks bence
üretimi durdurulmuş bir ülke de tatil lükstür
yarın insanlar yine "tatil" moduna girip kredi kartlarını patlatacaklar
trafik kilit olacak 
toplu taşıma da tatil yarın
vapur da tatil!
ptt de tatil
okullar tatil
komple diyorum memleketi tatil edelim
yürüyüp çıkıp gidelim
işsiz insan da kalmaz böylece
geçen hafta da 23 Nisan'da tatildi
o zaman toplu taşıma çalışıyordu
yarın sanırım Taksim'de tatil
bu kadar mı korkuyorlar dedirtecek kadar evde yokuz hiçbirimiz!

ben tatil değilim.
21.30da kepenkleri kapatırken yarın kepenkleri açtığımda içeri girecek güneşi
bitirmek üzere olduğum fuşya elbiseyi
kalıplarını çıkarttığım kesilmek için bekleyen diğerlerini
elbiseleri sahiplerine teslim ederken yüzlerinde göreceğim mutluluğu
daha yepyeni neler yapabilirimlerimi
diğer binlerce planlarımı
ve
eğer studiom burada değil de Taksim de olsaydı
ben yine böyle mi olacaktımı, düşündüm.

şu an 23.04 hala aynı düşüncedeyim
birileri yıllık izinlerini 23 Nisan ve 1 Mayıs'la birleştirdi
memleket 1 Mayıs'ta tatil
yapacak birşey yok
birbirlerimizin arasında tıkışıp kalacağız böyle.

kafalar komple tatil 
bayadır kimse de düşünmüyor zaten...

Hiç yorum yok: