19 Şubat 2013 Salı

Şimdi haberler

  • MagazinCity.com | Magazin Haber Portalı
  • » Magazin
  • Selda Topal boş durmuyor

    19 Şubat 2013 | 0 yorum
    655768
    Genç tasarımcı Seden Kurdaloğlu'nun özel olarak tasarlayacağı "At Figürlü" çantalar için Seldal Topal, iletişim danışmanlığı ve satış koordinasyonu yapacak.
    “İSİMSİZ” adlı şiir kitabı ile binlerce insanın desteğini alarak hedeflediği sayıdaki diyaliz makinasını alan ve kitabın 2. baskısına hazırlanan Selda TOPAL, şimdi de kimsesiz çocuklar için kolları sıvadı. Genç tasarımcı Seden Kurdaloğlu’nun özel olarak tasarlayacağı “At Figürlü” çantalar için Seldal Topal, iletişim danışmanlığı ve satış koordinasyonu yapacak.
    Turk Böbrek Vakfında diyaliz tedavisi gören hastalara umut olmak için çıkardığı “İSİMSİZ” adlı kitap ile hedefine ulaşan Selda Topal, şimdi de genç tasarımcı Seden Kurdaloğlu’nun projesine destek vermek için kolları sıvadı. Yardım için hazırlanan özel çantalar şimdiden bir çok ünlünün ilgi odağı oldu.
    İlk etapta 5000 adet hazırlanacak olan çantaların 1.000 adedi İspanya daki Unıcef’in bir kolu olan yardımseverler derneğine bağışlanırken, kalan 4.000 çantanın tanıtımı için sıkı bir çalışma başladı.
    Seden Kurdaloğlu “çok farklı bir çalışma yapmak istedim. Bu çantalar özel tasarım ve herbiri bir mana taşıyor. Bayan Topal dan aldığım olumlu yanıt ile hyata geçecek olan bu sosyal sorumluluk işinde tüm medyayı lansman desteğini arz ediyor ve yardım severleri de bir müddet bu çantayı kullanmalarını arzu ediyorum”. dediği proje de yer alan çantaların tüm geliri ile Çocuk Esirgeme kurumlarının ihtiyaç beyanlarına göre yenileme ve eğitim gereçlerinde kullanılacak.

    76847698

    2 yorum:

    Adsız dedi ki...

    Yüzündeki gülüş daim olsun, canı gönülden tebrik ederim.Sevgiler

    Neslihan

    SED dedi ki...

    Neslihan,

    biz yüzyüze tanışmış değiliz ama bir şekilde ortak bir dilimiz var ve sen canı gönülden beni tebrik edebilen bir elin 5 parmağı kadar sayıya bile ulaşamayan o birkaç yüce gönüllü, yüce kişilerden birisin:)
    ben seni canı gönülden tebrik ederim ve canı gönülden saygı ve sevgilerimi sunarım.
    saol çok saol:)