11 Şubat 2013 Pazartesi

1

dünya 1 gün de kurulmadı
güven 1 gün de kazanılmadı ama kaybedilmesi 1 dk. sürdü
1şey olurken kimse tek başına değildi
1i 1şey olurken peşinde adı geçmeyen onu destekleyen belki binlerce kişi vardı
kimse onların adını bilmedi
kimse kimseye dönüp kendisine kattıkları ve kazandırdıkları için 1 kere bile teşekkür etmedi
bunu da 1 borç bilmedi.
1ilerine öğrettikleriniz onlarla brilikte uçup gitti
elinden tuttuğunuz her1i adam oldu
teşekkür yada minneti hiç bilmedi
bin kız 1 araya gelse 1 kızı evlendirir
büyük sözler edenlere itina ile yutturulur
dünya da 1 günde binlerce beklenmedik şey oldu
şaşırmıyor işte insan
dibinde biten mantara ağaç nasıl şaşırmıyorsa
iyi haberler duymayı umarak devam ediyoruz yola
fakat yol öyle tuhaf ki
ellerini avuçlarının arasına aldığın her kimse
gerillalaştırıyor onu bu yol
masana otururken amaç var
ağzını açarken röntgenini çeken var
senin kafan çalışıyorsa beyin nakline hevesi var
demin diyordum ya dünya 1 gün de kurulmadı
şimdiye 1 gün de gelmedik
sen olmaya çalışana dipnot; ben ben olurken beni benleştiren o tecrübelereden geçmiş olman gerekir ki hala ben olamazsın
1i 1şey olmak istedi oldu yada olamadı
onun yanında 1i vardı o hep onu taklit etti
1i vardı kuyusunu kazdı
1i vardı yüzüne güldü gerisini dürttü
1i vardı çaldı sömürdü
dünya güveni böyle 1 gün de yitirdi
geriye kalanlar çalıntıyla beslendi
kimse kendi olamadı
kendi olana izin verilmedi
düşünmesi yasak
hayalleri yasak
hayatı tuzak
1 bok olamadan sürdü gitti.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Sed duygularımı kaleminden böylece akıtıverdiğin için teşekkür ediyorum.Bende ki bu tekbaşına kalma isteğine de 1 an da oluvermedi ama yazını okuyunca 1anda aklıma geliverdi.Sen böyle yazmayı sakın bırakma...

neslihan

SED dedi ki...

Sevgili Neslihan,

işte 1şey yetiyor bazen :)

teşekkür ederim çok okuyan ve ben gibi hisseden 1i olduğun için:)