3 Ocak 2013 Perşembe

şaşırmıyorum

şaşırtmayanlar klubü!
o kadar kalabalıklar ki...
bir tek fark olsun canını yiyeyim.

ayıp sözlerimi doldurduğum çuvalın ağzını açtım.
yolun ne başında ne sonundayım.
açıyorum ağzımı yumuyorum gözümü.
hayatı böyle seviyorum belli ki
densize, "densiz" diyebildiğim için
insan değişmiyor
üstelik pis de kokuyor.

çok klişe cümlelere gülüp geçerdim artık klişeleri anladım gerçekmiş!

gitti o kafa gitti
o gitti yenisi geldi
neden korkacak insan sonunda!
"öd" dediğin patladı gitti.

tuhaf huzurlarım var
biliyorum ki güldüğüm her saniye yanıma kar, kar, kar!
gülüyorum bi tarafımla.
bakıyorum hayatı da onlar yaşıyor zaten.
üzerine düştükçe yol açıyorsun gitmeden duramayana
s.ktr ol git git de şu kafayı bi rahatlatalım.

artık herkes el pençe diz divan
adam olmayı öğrenecek herkes
mecbur öyle yaban da yaşanmaz ki
o günler bitti.

şimdi şaşırmıyorum artık
olanların hepsi olması gerektiği gibi
gıcık hala gıcık
kıl hala kıl
iyi hala yok.
zaten iyisi de bu ya "iyi" olsana g.tün yiyorsa.
iyi olmak zor işte
kolayı kötü olmak, ol, sana da bu yakışır.
yaban diyordum ya
adam adam, adam olmayı öğrenecek herkes beceremeyn köprüden aşağı
yok bir atan,
kendisi atlayan.

öyle oldu öyle de olacak artık düzen
kaldı mı o eski ağzı genişlerden
kaldıysa onu yiyecek bu gelen.

Hiç yorum yok: