7 Aralık 2012 Cuma

başaşağı bir anı :)

gözlerim kapalı başım küvete sarkık kafam yıkanıyor
yeşil sivri bibere allerjim var
dokunursam cayır cayır yanıyor ellerim
demin dokundum:/
saçlarımı yıkayamıyorum kendim ellerim sıcak suyla temas edemez:)
keyfini sürüyorum saçımın başaşağı küvette yıkanmasının.
gözlerim kapalı bir anı 6-7 yaşlarım, yaz mevsimi, Bodrum'da yazlıktayız sahi ne oldu bizim yazlık,
annemin acil bir iş için İstanbul'a gelmesi gerekiyor, yazık ikisi de çok genç annem&babam,
babamla başbaşa kalacağız düzen nizam intizam!
daha ilk günden başımız dertte
o zaman da böyle saçlarım yürürken ayaklarıma dolanıyorlar,
deniz dönüşü duş faslı yıkadık saçları tarayamıyoruz
bu böyle olmayacak babam imdadı annesinde arıyor
nam-ı diğer babaannem teşrif ediyorlar 3. gün
yıkanmıyorum artık:)
babam sefasını sürüyor
her akşam dışarı da yiyoruz
babam & annesi şık, pak
ben bildiğin çingene çocuğu
üstümde deniz kıyafetim, saçlar yumak, sabah kendime krem sürmüştüm
bin kere de denize girdim
bbnne denize girmemi ilk geldiği gün yasakladı
bu yaşta çocuğun saçı böyle olur mu tez elden kesilsini de dedi
sıkıldım 1 hafta geçti
annemi bekliyorum deniz tuzuna alıştım, istediğim kıyafeti giyiyorum
karışanım görüşenim yok
babam arada iki laf sıkıyor ama
annesi böyle yaptı sandığından kesiyor sesini
annem geldiği gün ağlaya ağlaya saçlarımı tarıyor
sanırım 2 saat falan sürüyor
herhalde bir süre küsüp konuşmadılar babamla
kadın işe gittiğini bin pişman
saçlarımı seviyor, ne yapsın
bense pis ama özgür giyim seçimlerimin tadını çıkarttığımla kalıyorum.
gözlerimi açtığımda kıkır kıkır gülüyordum
unutmuşum sanmıştım hala hatırlıyormuşum:)

Hiç yorum yok: