11 Kasım 2012 Pazar

.W.T.F.U.C.K.

Ne bileyim neden bazı kadınlar doğuştan kaşar oluyor. Bana bir giren çıkan yok ama bakıyorum onlar kaşarlıklarını matah birşey zannederken giren çıkanların hesabını tutamamaktan yada tutmamaktan folloşlaşıyorlar.
Ezik, ezikler. Kaşarlık ezikliktir ya. Çünkü kaşar olabilmek bir cümle asalet bir ömür eder.
Zor olanı asalettir ki bence "kadına" yakışan asalettir.
Tuhaf olanı da herkesin kaşarlık için birbirini yemesi.

Erkeklerin konusuna hiç girmiyorum çünkü erkek, erkektir yahu!

Ama kadın, pahalı bir mücevher gibi olması gerekendir.
Hiç anlamamışımdır kadınların çarpık tercihlerini. Gerek evliliklerinde, gerek sevgililierinde, gerek karakterlerinde.
Ucuz Pazar malı gibidir, işporta, ihracat fazlası. Çoğunun arasından defosuz birşey çıkmaz, ne bileyim ya neden böylesini tercih edersin ki...
Bazen erkeklerin "ego" diye isimlendirdiğimiz tercihlerini anlıyorum cidden.
Burada beni ayrıma gitmek zorunda bırakan da yine hemcinslerim.

Demem o ki genç kızlar, yeni yetmeler ve kılları ağıranlar zararın neresinden dönseniz kardır. Bırak sen kaşarlık için kılını kıpırdatmaya değmez ama asalet için kelleni versen o kelleyi öperim!

Ps. peynirin de adını bokladınız yemin ederim, kendinden utanmıyorsan nimetten utan.


Hiç yorum yok: