28 Ekim 2012 Pazar

MKB 1st,2nd,3rd & 4th Day

Herşeyin kısaltması var & kısa haliyle sanki dünyanın en havalı şeysiymiş gibi duruyor ben de geçirdiğim 4 miskin & hasta günü böyle kısalttım MKB, açılımını kişisel yaratıcılık düzeylerine bırakıyorum!

Bu sıra yapmam gereken herşeyi hep yarım yapıyorum unutkanlık başıma dert, şimdi de şu saat meselesi hani yaz saatinde takılacaktık. Hava resmen "Gün bitti yat zıbar" diyor ama saat "bok yeme daha erken geç tv önünde şişkola" diyor. Ben bilemedim ama bence yetkililer de bilemedim.

Kış da artık bugün geldi bence hava soğumasa bile bu saat geçişiyle herşey kesindir.

Biz yarından itibaren tatili bırakıyoruz. Yarın iş başı! Yeni haftayla beraber yepyeni işlerimiz var & tabi yenilerimizi çıkartıyoruz.

Neyse şu saat meselesi kırdı kafayı daha iyi bloglarla dikilecğeim buraya!

Hiç yorum yok: