10 Ağustos 2012 Cuma

Rüyalar aaaa rüyalar

Ben ve dünya saçmalık rekoru rüyalarım!
sonun da arayacağım o rüya tabirci kadını o olacak!
Zara'da indirim var ve tabi ki dünyanın yine başka bir ülkesinde nadide bir şehrindeyiz, "yiz" evet ben, annem, PAmuk!, kuzenim ve teyzemgilllleeeerrrrr!
ama alışverişi sadece 2 kişi yapıyoruz.
almışız almışız almışız kasa da ödeme yapacağım, elimde PAmuk! kasanın arkasına benden sakladıkları MAYOKİNİleri görüyorum!!!!
tabi hepsinden almak istiyorum.
MAyokiniler pullu, dansöz elbisesi sanırsın!
bunları dneizde giyememe ama bluz yaparım diyorum!!!
peh peh peh!
fakat istediğim bedenler yok sinir krizi geçiriyorum derken annem Zara'nın, Agua Bendita'yla corporation yaptığını ve sadece Zara'ya özel erkek pantolonları, şort ve beachwear koleksiyonu hazırladığını, bunların da sadece bizim o an alışveriş yaptığımız Zara mağazasında olduğunu söyleyerek beni mayokinilerden uzaklaştırıyor ve bu ürünlerin olduğu bölüme gidiyoruz.
Erkek koleksiyonu o kadar muhteşem ki ya diyorum kendi kendime; bu kadar seksi kadın swimwear çalışan bir profil bu erkek koleksiyonunu nasıl yapar! 
kumaşlar, desenler, kalıplar öyle muhteşem ki ben tabi 3er 5er alıyorum bizim eve!
sonra mayokinilerden alamıyorum:(
bedeni yok moralim de bozuluyor şişkoyum:(
sonra kuzenimi operaya götürmek gerekiyor ama teyzemler annemla bana bilet almamış PAmuk'a almışlar!
hava da kararıyor ben de böyle kızıldereli gibi giyinmişim tepemin tası atıyor.

neyse uyandım ama mayokiniler o kadar güzeldi ki keşke gerçek olsalardı o renkler ah ah...
neyse bunlarla idare edeceğiz hep birlikte:)




Hiç yorum yok: