25 Ağustos 2012 Cumartesi

Mesela...



"Şikayetim var! cümle yasaktan!"

ve belki....






"Hadi bana sor gezginci ruhumuz birgün biterse

Korkmadan Deriz Gururluyuz
Eksilirse Ağlayanlar Çevremizden
Ya Gerçeği Söyleriz Yada Nasıl istersen
Ne Güzel Şeysin Sen Hep Yaşın 19
Gel Yanıma Sar Beni Bugün Var Yarın Yokuz
Ne Güzel Şeysin Sen Hep Yaşın 19"

ve belki yaşım 19 olsa hepsini de koskocaman kulak ardı edip yola devam ederdim.
"aslan kız" olmak hep ne kadar zordu umruma gelmezdi.
içimdeki isyan patlasa ve yatışsa yine 19 olsam yaşar geçerdim.
beni sürüklediğin yere tıpkı o zaman ki gibi gözüm kapalı giderdim, hayat.
hangi hayattan, kim olarak geldiğimi merak etmez yine sorgulamazdım.
ruhumu yine özgür bırakırdım, o zaten bedenimi bulurdu.


herşeyin en kötü yanı da benim saçma fikir ve yorumlarımın hep ve istisnasız olarak gerçek çıkmasıydı...

Hiç yorum yok: