29 Temmuz 2012 Pazar

sahur programamız başlamıştır

sahur programı gibi blog yazar oldum
ama çok sıcak işte
uyudun mu sabah üşütmüş gibi uyanıyorsun resmen
burun tıkalı
39 derece ateşli gibi de terli
boynum kopacak gibi ağrıyor
saç sürekli ıslak ondan mütevellit gün boyu da bitmiyor
gelmiş geçmiş en sıcak yaz ne de olsa
grönland de kopmuş buz parçası
temmuz ortalaması olacakmış sana 40 derece
televizyon da deniz görünce kıskanmıyorum
o güneşin altına çıkmak için süreceğim 50 faktör kremler
geliyor aklıma
bugün body shop'a gittim tütsü almaya
indirime girmiş 3 al 2 öde kremler body sprayler bile iştahımı kabartmadı
sürsem ne olacak
terliyorum
artık inkar etmeyelim bu yaz ter delisi olduk hayırlısıyla
dolmuşa binmiyorum kliması yok
ulaşımı otobüse bağladım
fakat toplu taşıma insanı olmamak ne zormuş
arabayı sıcakta bunalınca uzun mesafe kullanamıyorum
mecbur topluca taşınıyorum
sağolsun otobüs kliması tam gaz
ama topluluk olayı fena
keşke bir beni taşısa:)
ama bilette olur mu burdan kadıköy'e 70tl!!!
sıcak bir yana kaldı 3 gün hatta saate bakarsam 2 !


haydi hayırlısı sayın vatandaş kampanya var yeni yaşa giriyorum:)

Hiç yorum yok: