22 Temmuz 2012 Pazar

Lafım birikti ama hava sıcak

Bu kadar kıl, tüy, saç yanıyoruz sıcaktan!
Üstelik o cici oldu!!! vaziyeti fena.
Bana gelince lafım çok ne de olsa hayat böyle işte, lafı birikiyor insanın dökesi geliyor içini öbek öbek.
Bugün susabilme sebeplerim var;
pek bir ziyaretçim vardı :)))
ne güzel geldiler oturduk oh uzundur böyle sohbet etmemiştim iyi geldi!

Fakat, tabi ki susmuyorum ve birikmişlerimi döküyorum!
Mesela yüzüme gülüp işime bok atanları sıralayabilirim.
Hayalimdeki işi yapıyorum daha ne olsun ve bunu bile, bunu da ayrıca bile bile boklayanlar var.
Adıyla sanıyla yazası geliyor insanın.
"Parmağınla işaret etme kızım!" derdi anneannem. 
O parmakla herşey yasak veya ayıptır.
Ama seni boklayanı gösteremezsin artık hangimizin ki daha ayıp - ne bileyim!

Bir insanın iyi bir iş yapması- kimsenin içine sinmiyor ben onu anladım.
Yapmak istemek bile hoş karşılanmıyor.
Diyorum ya bok suratlı diye.
Zaten yüzüne bakınca içini görüyorum kendini saklayamıyorsun ama ablalık, sevimlilik, iyilik, ben senin tarafındayımcılık pozlarına girip sokuşturmak...
Aptal mı sanıyor herkes acaba?
Herkes bir kendini mi akıllı sanıyor?

Bu hayatta tek bir felsefe var "Kimseyi sallamican, herkesi donunda sallican"
Yani seni en hasas, en kıymet verdiğin, en önemsediğin şeyle vurmaya çalışana vurucan bel altı, acırsan köpek ol!
"Acımak yok" sapıkça ama Rambo gibi hatta o an beynin de Eye of the tiger çalabilir. 
Gaza gelip sokucan "haşırt" sesi gelene kadar.
Kimseyi kaybetmek diye birşey yok!
Kendini kaybetmek var.
Sinirlenmekten, öfkelenmekten bahsediyorum.
Asla kimse kimsenin sinirini bozamaz hele ki karşındakini onun silahıyla vuruyorsan.

Hayat laf dalaşıymış arkadaş.
Herkesi bir kişi pohpohlayamaz.
Çünkü kimseyi pohpohlamak gerekmiyor ezik mi lan bunların hepsi!
Herkes kendini oyalatacak adam arıyor.
Pis zehirini dökecek, üzerinde rahatlayacak, kullanacak buna da arkadaşlık diyorlar.
Fakat kimse bilmiyor birbirleri arkasından konuştuklarını.
Memlekette seksi o kadar bastırmışlar ki kimse boşalamıyor herhalde herkes birbiri üzerinde bir üstünlük yarışında olduğuna göre.
İyilikle adam düdükleme devri geldi.
Merhaba diyenden kaç, arkana bakmadan uzaklaş.
Diyorum ya, önümde adam ölse durup bakmayacağım o raddeye geldim.
Aslında ne yalan söyliyeyim hayatımın bir döneminde böyle de pislik olmuşluğum var.
Ve ne yalan söyliyeyim o zaman bundan onbinlerce kat rahattım.
Şuraya yazacak en pislik şey bendim!
Kimse gözüme batmıyordu.
Ta ki ben hayata karşı duruşumu yumuşatana kadar.
İnsanlara destek olmaya koştukça.
Bırak ne halleri varsa görsünler!
Marie Antoinette ta 17yy'da çözmüş "Ekmek yoksa pasta yesinler".
2012'ye uyarlıyorum "Ne bok yerlerse yesinler" altına da imzamı atıyorum.
Yüzüne gül, lafını sok, geç, bu da "yoga"cası olsun.

Analarımızın öğrettiği ayıp, yasak, terbiye, saygı vs. den arınmak gerek.
Bunları başka bir yüzyıl da inşallah yeniden indireceğiz raftan ama bu sıralar değil.
2012 yılı Maya takvimine göre dünyanın sonu.
Bence de öyle, gereksiz ilişkilerin bittiği, gereksizlerden arındığımız, aslında insan canlısının dünyanın en zararlı canlısı olduğunu fark edip kendimizden başlayarak dünyayı bir şekilde fark edip değiştirmek sanırım "son" dedikleri böyle olacak.

Durup dururken bu kadar şeyi fark etmiş olamam herhalde.
Ve bir takım kararlar verip o yolda ilerliyor da olamam.
Vahiy gelmedi ya bana.

Geçen gün bir arkadaşım bir kız arkadaşının, kendisinin eski erkek arkadaşıyla sevgili olduğunu anlattı.
Sadece sevgili olsalardı iyiydi diyecek raddeye geldim çünkü sevgili olmaları dışında kızın arkadaşıma yaptığı terbiyesizliklerin bini bir para.
Ağzımdan çıkan ilk söz "O kızı ilk gördüğüm andan itibaren bir an bile sevmedim" oldu.
Demek bok suratını fark etmişim!
Saklayan var, saklayamayan var.
Bu acemisiymiş ki ben bile anlamışım!
Ve demek kızın suyu kaynamış ki içinde bunca yıl sakladığı pisliğini en iyi arkadşaının eski sevgilisinin koynuna girerek dökmüş.
Bir tarafı kızışmış ne çok karı var yarabbim!
Bazen arkadaşın bazen akraban oluyor.
Erkek milleti her kuyruk sallayana bakar ACI GERÇEKLER çek 1!
Bunu kabullendik tamam ama karı milleti hele ki bu memleketin karılarına ne oluyor arkadaşım!
Hepimize seks yasak! seks tabu! değil mi!
Hepimiz bakire evlenmeyecek miyiz?
Ne ara patlattınız karılar!
Kimse kusura bakmasın ben böyle ilişkilerden tek birşey anlıyorum, demek sevgililikleri boyunca o karı  bizimkinin seviglisini mercek altına almış ki bugün de altına alıyor.
Demek beklemiş bir fırsatını.
Kimse bana aşktan söz etmesin.
Yemezler.
Bence aşk sandığımız şey uçkur.
Bu Fikirtepe oyunlarını ve savunmalarını yemezler.
Türk Filmlerine bile konu olmuş.
Bunun bir de hamile kalma versiyonu var.
Ona girmiyorum.
Biri elini vicdanına koyup 2012'de aşkı anlatsın,tabi ki bu hikayeyi anlatacak başka ne anlatabilir.
Biz 3 kişi bu olayı yadırgadık.
Bizi yadırgayacak 3bin kişi çıkacaktır.
Fosilleşiyoruz.
Ama kabul edin ki birilerinin de bir yerleri olmadık birilerine kızışıyor!
Ve artık kabul etmek şarttır ki her millet hak ettiği şekilde yönetilir.

Ortak değer mi kalmış, yerini ortak sevgiliye bırakmış.
Arkadaş ayağı g*t ayağı olmuş.
İşe güce, çalışmaya hak hukuka giriyorum bile ne de olsa görünen köy kılavuz istemez.
Bu arada lütfen üzerine alınacaklar geri durmasın, alınsın çekinmesin!



Hiç yorum yok: