10 Temmuz 2012 Salı

"kesinlikle öyleyim; pisçi,kötücü ve çok fenacı!"

"içim kötü ne yapayım!
bir gün de geçmesin birinin kuyusunu kazıp kötülüğünü düşünmeyeyim.
böyle fitnecilik, fesatçılık, ficürculuk hepsi bende!
allah beni de böyle yaratmış ne yapalım.
benim hiç işim gücüm yoktur sabah uyanırım tereyağlı ballı kahvaltımı yaparım, hizmetçim gelir g.tümü toplar, hatta yıkanmaya bile adam tuttum, neyse Aliye Rona kimliğime büründükten sonra başlıyorum kazmaya.
hepinizin kuyusunu kazıyorum birer birer.
hak yemek bende kalp kırmak bende!
başka yapacak işim yok.
olsa ne olacak ben tembelim işle uğraşmam benim işim kötücülük!
bedavadan yaşamanın yolları, dostunu da düşmana çevirmenin 1001 yolu, mutluluk çomakçısı gibi kitapları hep ben yazdım.
üstelik tek bölümle de bitmiyorlar seri böyle al oku donan!
hayır ne yapayım şimdi kimse beğenmeyecek diye olmazdan mı geleyim kötücüyüm, pisçiyim ne yapalım.
elalem beğensin diye değişecek değilim.
aynaya bakınca bayılıyorum kendime, aaa söylemiş miydim kendimden başka kimseye hayran da değilim ayrıca!
öyle muhteşem bir huyum var ki söylemeden geçemeyeceğim, üstünüm!
evet evet üstün, üstün zekalıyım!
hep benim dediğim çıkar, zaten etrafımda hep gerizekalı basit insanlar var ben olmasam beyinlerini kim idare edecek.
ben böyle otururum bakar bakar sokuveririm lafımı.
hem de öyle bir ses tonuyla sokarım ki sana laf mı girdi koluna kelebek mi kondu anlamazsın.
bütün gün boşum tabi plan üstüne plan, strateji strateji.
kafamı hayırlı bir iş için yorsam şimdiye memleketi ele geçirmiştim.
ne de olsa üstün zekalıyım aynen benim düşündüğüm çıkar.
kaldı ki ben herşeyi de bildiğim için dediklerimin hepsi de noktası virgülüne doğrdur.
bu kadar bilgiyi tabi insan kazanmak için falan kullanamyacağım.
nerde fenacılık yetiş oraya!
ısıramayacağım kimseye bulaşmam, bükemediğim eli de öperim.
iğrenç politik bir yanım da var.
ezmeye uğraşırım ezemezsem terbiyesizleşirim, kabalaşırım hatta daha ileriye gider hakaret ederim.
gücüm kuvvetim yerinde ne de olsa.
eee bütün gün boş otururken yiyorum içiyorum.
şişrdim besledim kendimi.
aksini diyen olursa çakıveririm ağzına.
kovmaktn beter edeirm insanı, kıskançlık yüklüyüm ne de olsa.
kimse değil ben mutlu oacağım, kimse değil ben iyi olacağım, kimse yiyemez ben yiyeceğim,  herkes aptal ben akıllıyım, herkes görgüsüz zavallı ve fakir ben ben ben!"

diye hayatını sürdüren birilerini ne yazık ki herkes tanışmıştır hayatında elbet ve mutlaka az da olsa bir defa. onlar da s...mden aşağı kasımpaşa demeyi de öğrenmiştir sayelerinde.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sed, duygularima tercuman oldun!!

Ecem