15 Haziran 2012 Cuma

Yani en doğal halimle...



Bugün, yani evet tam da bugün 44 derecenin altında Chedeliko Studio'da ilk çekimi yaptık.
Mini çekim ve manken yine ben:)
Eh tabi ki çok rahattım çünkü sadece aksesurlar çekildi.
Tombiliğimi kimseler göremedi hihahohihhahihoho
Bu da benim en doğal halim!
Gözümün moru, yanağımın roza pembesi, sırtımın çili, o kafamın solundaki gülü, kaşımın dikişi, ağzımın faraşlığı hepsi Allah'tan:) doğma büyüme böyleyim:)
Bazen düşünüyorum bu kaddddaaaaaaaaarrrrr süs merakıma rağmen ben nasıl oldu da o saçımı, o kaşımı ve o vs. vs. vs. hiç kurcalamadım.
Hatta bu fotoğraflarda ileri derece de doğalım ojem bile yok!
Beni görüp de oje sürmeye meyillenmeyecek kadın yok gel gör ben de oje yok!
İşe kaptırınca böyle oluyor.
Yaptığın işten keyif alınca, kafan açılıp açılıp hayallerine doğru bir yolda yürüdüğünü hissettikçe.
Ben Chedeliko için ne çekimler, neler hayal ediyorum ve olacak olacak olacak biliyorum.
Bugün 1ce çok çalıştı ben arada cep telefonuyla bile konuştum:)
Umarım herkes sever, beğenir bağrına basar!

Bu arada bu yıl şarkımı buldum yine Nil Karaibrahimgil'den He-Man!

O bi he-man
bat-man
pac-man 
mad-man
yanında durucam
hep onun olucam
yarısı olucam
BEN!

Hiç yorum yok: