29 Haziran 2012 Cuma

Olsa-y-dı De-r-dim Gib-iler-den

Gün boyu başım dönerek, ayağımın altından yer kayarak gezdim!
Sebebi olaydı iyiydi, diyecek raddeye geldim heyhat SICAK sen nelere kadirsin!

Mesela bugün 55liram olsaydı, koşa koşa gidip mint rengi peruk alırdım!
Hatta 79 liram olsa 2 konser bileti alırdım!
Sonra çıksaydı o albümü alırdım.
1 milyon dolarım olsaydı bir ada alırdım!
Sayılar küçülüyorken hayallerin yanına ilişen kelimelerle büyümesi kadar sıcak ve gar-i-p!


Bana Nil değdi şansım döndü derdim.
Döndü birşey oldu, o kız da birşey var biliyordum hep evet, nettim ama bazen kesin değil yine de bir fikir vardır ya kafanın köşesinde.
Hayat boyu bir otopark, bir dönerci, bir manikürcü açma fikri gibi gıdı gıdı yapar köşeden.
İşte öyle biliyordum o kız da birşey olduğunu.

Mesela bilirim ki biz şişman genetiklerden geliyoruz.
Yemesem demiyoruz, büyük beden diyoruz.
E ama biz de seviyoruz yemeyi.
O zaman durmayalım yiyelim der gib-iy-im.
Oysa sen adam olsan ve sakar olmasan!
Belki o zaman kelimeleri yanlış yerlere yuvarlamaktan öte geçerdi hayat.
Hayat kendi ötesinde ne idüğü belirsiz, sonu belli derken hani ölüme bağla burdan diye-cek-miş gibi oluyorum.
Peki ya ölmekle bitmiyorsa hayat.
Biterse benim orkidem neyle beslenecek!

Bu deli dünya da beni görmüyorum.
O kadar kalabalığız ki anasını satayım yolda yürürken önümü görmüyorum.
Arabayı park ederken önünde durduğun direği görmüyorum.
Benim etrafımda dönüyorsun ben bencilim sen bencil böyle olmak için vardık geldik ve evet ben burnumun ucunu da bazen görmüyorum.

Hayat son günlerde ne sıcak, bazen midemden sesler gelir gibi oluyor KAR-PBUZ! DON-DURMA! durma diyor resmen ye bunları serinle.
Serinleyecek miyiz ben sussam sen sussan, bırak gece de sussun sabah beynimi delen o kornalar sussun.
Olmaz mı der g-ibiy-m bir an için sussak duyacağımız ilk şey ne olurdu der gi-biyim.

Ay, bildiğimiz Ay, çok güzel gibi, güzellikleri beni bulmuyor sanki...
Mehtaba bakıyorum çok ama çok güzel sonra herşey deli gibi.
Bu deliliği seviyorum, delilik peşimde bugün uçan bir gömlek gördüm di-yorum.
Hala peşimde bir fotoğrafçı bulamadım bulaydım iyiydi böyle gak derken guk derken hak derken huk derken orada o-lacaktı!

imza,
Olsa-y-dı De-r-dim Gib-iler-den
ps. aseton bitti el başka ayak başka renk gezmek zorunlu!


1 yorum:

Jumpo London dedi ki...

your should fly more......
Maxi Dress