21 Haziran 2012 Perşembe

Günlerden "Yaz"


Chedeliko taşlı bileklikleri severek takıyor şiddetle tavsiye ediyorum:)


Tez vakitte almak ve almamak arası kararımı netleştirip harekata geçmek istiyorum!


Kızım bu ara pek aygın sıcaktan kuzum sürekli taşlarda yatıyor:(

Atölyem pek bir sakin kuş seslerini radyo ile böleceğim tez zaman da seçtiğim bu radyoyu Vatan Bilgisayar'dan almak fikrindeyim.

Bu saydıklarımı yapmak çok zor oluyor sıcaktan.
Dışarıya çıkınca ancak tek bir işi halledebiliyorum.
Evden çıkıp ya atölyeye gidebiliyorum yada dışarıda iş halletmeye.
Aynı gün hem atölye hem dışarı işlerini yapamıyorum sıcaktan.
Bu ara günlerden sürekli yaz güneş tepemde bu sıcakları ancak soğuk denizlerde ferahlatabilirim.
Ve düşünüyorum NTV'de yeşil ekran da sürekli "şunun sonu geliyor, bunun soyu tükeniyor" diyorlar.
Denizleri bok içinde bırakmaya bu hızla devam edersek değil içmeye su kafayı bir daldırayım abi suyu da kalmayacak.
Ama kimin umrunda di mi?
benim umrumda valla hayatım boyu yüzmekten, suyun kaldırma kuvvetinden, kafamı suya daldırınca deniz altından korkmaktan zevk aldığım kadar başka birşey bu kadar uzun vade de mutlu etmiyor.
Çevreye duyarlılığa davet ediyorum şiddetle!
nokta.

Hiç yorum yok: