19 Haziran 2012 Salı

Embesil koli

Malum benim şehirlerarası trafiğim çok yoğun.
Seyahat şu yana dursun, kargo işlerim bitmiyor. Allah bitirmesin:)
Fakat bildiğimiz kargo şirketleri en ufak kutuyu 15liradan seyahat ettirirken ben PTT'yi tercih ediyorum.
Rekabet artsın diye değil aynı hizmeti daha ucuza verebildikleri için.
Dün yine benzer bir kutuyu PTT kargoya teslim ettim.
Kutu zaten tescilliydi.
Nasıl?
Şöyle; geçenlerde annem bana bir kargo gönderdi. PTT'ye gittiğinde bizimkine "A yok bunları kutusuz gönderemezsiniz ille de kutuyla göndermeniz gerekiyor" demişler bizimki de "Tamam" demiş. "Kutu 2 TL teşekkürler" demiş pakette giderse 9Lira tutacak kargoyu 13Lira + 2,5lira kutu eşliğinde = 15,5Lira ya yani diğer tüm kargo şirketleriyle aynı fiyata göndermişler.
Bizim kutu ordan tescilli.
Annem de isyan da! Çünkü PTT kargo evden kargo almıyor. 15,5TL ödeyeceğini bilseydi annem de diğer kargo şirketlerinden birini eve çağırıp paketi evden gönderip sıcak da bayılmazdı.
Neyse ben de aynı kutu işe yarasın diye tıkmaçladım eşyayı içine, verdim dün PTT'ye.

Sabah Zeya ile Nook'ta buluştuk çok güzel konuştuk ettik.
Eve döndüm Aaaaaaaa! benim kargo evde!
Nasıl ya?
KAptığım gibi kutuyu doğru PTT'ye.
"Şaşırdınız herhalde" diyorum.
:) PTT müdüresi çok tatlı bir hanım:) "Şaşırdılar herhalde" diyor.
Gülüyoruz bir yandan o da kutunun kargolaşmasını araştırıyor.
"Kutu nerde?" dedi, "Burda" dedim.
Ama kutu hala merkezde görünüyor....
Neyse kutu sonunda kargolanmak üzere yeniden işleme girdi.
Herkes bu olup bitene şaşırdı.
PTT müdüresi o kadar ince, zarif bir hanımdı ki Evet yine kargomu PTT'ye vereceğim beni kaybetmedi.
He bu önemli mi orası bilinmez.
Ama ben anladım ki bizim kutu embesil!
Arabanın arka koltuğunda 3.defa kargolanmak üzere yola çıkarken baya bir embesil göründü gözüme.
Fotoğrafını çekip kendisini ifşa edecektim ama kutu olarak onun da haline baya bir üzüldüm.
Onu bu embesil haliyle fotoğraflamak yerine kendisine isim takıp anılarım arasına almak istedim.
Bu arada bu olay diğer kargo şirketleriyle başıma gelse binbir prosedür ile işimi halledemez, paramı iade alamaz, saçımı başımı da bu sıcakta yolmak suretiyle çemkirirdim kesin!

1 yorum:

Tanya's dedi ki...

Şİmdi bende yeni bir kargo şirketi arıyorum anacım kendime.

leomio için dünyanın parasını ödüyorum.

Ama PTTden oğlanın küçüklerini 2 liraya gönderiyorum inan olsun.

Ucuza kargo şirketi bulursam haber ederim