26 Haziran 2012 Salı

Bileklixxxx Sevdası

90lar da deli gibi takardık.
Arkadaşlık bileklikleri, ne çekti o ayak başparmağı!
Dola ona ipleri, düğüm düğüm...
Deniz kenarı hobisisiydi bizim Torba'da, yazlıkta.
Mayoyu takana, ipini alan plaja!
Sanırım 100 tane aynı anda takıyordum ve öyle yaşıyordum ta ki okul açılana kadar.
Okul da artık ne kadar idare edersek.
Ama Kasım'da bitiyordu tabi.
Bileklerim sanırım o aşımda sürekli denize, duşa o bileklerle girip, ıslak da olsa takmaktan ağrıyor.
Romatizması bileklik:)
Bu sene furya geri döndü!!!
Ben zaten aşığıyım, gece elbisesine bileklik takan bir bünye!
Biri Ben öteki Hülya Avşar!
Ama engel olamıyorum içimde ki o asi:) bileklikle hayat buluyor sanki.
Bu sene Chedeliko'da furya delisi oldu:))))
Neden acaba:)?
Ama bunlar Chedeliko'nun bileklixxx versiyonu:)
Bence herkes hastası, eee sen de "Bana da!" dersen chedeliko@chedeliko.com'a mail atabilir 
veya facebook/Chedeliko - twitter/chedeliko 'dan bizzat beni bulup BİLEKLİXXX lerine sahip olabilirsin!
Ps. Studio'ya da gelebilirsin yanında çay servisi de var;)

Deriler 15TL
TaşlıTuşlular 10TL
Zincirler 15TL

e kal sağlıcakla:)

Oooooooh ben yüz tane takıyorum:)




















Hiç yorum yok: