3 Nisan 2012 Salı

Kızım nerdesin?!

bilmem nerdeyim!
yere? basıyor mu ayaklarım? - ayak dedikçe sızlama hissi artıyor.
gökte miyim nerdeyim? gökte gibiyim, bulutların üzerinde, hayallerimin gerçek oluşuna sarılıyorum, gülümsüyorum rüyada gibiyim, sonsuzum, mutluyum.
şimdi burdayım, uyandığımda yine Studio'mda olacağım!:)
ellerim acıyor evet hem de çok yorgunum, aslında uykularım da birbirine girdi ne yalan söyleyeyim, uyumuyor gibiyim - gibiyiz:)
çok tekil ama çok kalabalığız!!! :)))
bazen saçlarım tepemde diken diken oluyor fakat saman alevi gibi sönüyorum hemen çünkü çok doğru bir yoldayım beni çok mutlu edecek ve inandığım bir yolda çok tekil ama çok kalabalığım ilerliyorum.
nelerim var anlatılacak yazacak, unutmuyorum hepsi aklımda.
benim bildiklerimi herkes bilsin - içimde tutamıyorum haykırasım var!
evet çok yoruluyorum - yoruluyoruz ama çok da doğrusunu en doğrsunu yapıyorum - yapıyoruz.
kızım nerdesin? diye çalıyor telefonum, telefonum çalarken ordan bana bir ses değil hep bir el uzanıyor.
ne çok elimi tutan varmış, deyiverip çalışıyorum.
biliyorum Chedeliko harika ama chedeliko Studio ile benzersiz olacak:)

Hiç yorum yok: