5 Mart 2012 Pazartesi

Zamanı geldi!

12 ay içinde sevmediğim aylardan biri de Mart.
Her zaman çok uzun gelmiştir, sıkıcıdır, sevemedim - sevmem.
Ne yalan söyleyeyim aslında 12 yıl içinde hepi topu 3 ayı severim:)
Neyse kıştan o kadar bunaldım ki biraz güneş açınca başladım toplanmaya.
"Uzun bir seyahat" için toplanıyorum demeyi çok isterdim:) Fakat ben kışlıkları topluyorum.
Kış boyu ayı model kazaklar, yünler, batatniyeler içim şişti.
Zaten beceremem sıcak giyinmeyi çünkü sıkıntılı bir tipim hafif birşeyler giyebilmeliyim.
Üşüme ve hasta olma korkusuyla kendi etrafımda dönemedim resmen!
Kaç yıldır kışı unutan bünye ve dolap şaşırdın nihayetinde..

Kollarını açmış beni kucaklamaya çalışan kırmızı-yeşil çizgili ördüğüm kazağım sanırım görevini tamamladı.
El örgüsü ve yün oluşuyla kışın şampiyonlarından!
Yanındaki tirkolar baharlık!



Angora kazaklarımı bir süre daha giyeceğim çiçek desenleri bence gelecek kış fena moda olacak ben giyip kaldıracağım:)
Çiçekli ayı model yün hırkamı yine yünden ben ördüm.
Kışın şampiyon oldu:) Artık uyku zamanı:)



Yünleri, trikolarla yer değiştirdim.
Triko nevi üstleri bahar boyu tercih edebilirim ama sağım solum belli olmaz sıkılıp penye de giyip çıkabilirim:)
Evet askıdakileri kışın başından beri bekletiyorum giyebilmek için!
Hepsi ipek, şifon, saten versiyon üşütücü giyisiler:)
Hep tek geçerim boğuluyorum çünkü!
Herşey önce yerlere saçıldı sonra ayıklanıp toplandı yaza kadar bunu milyonlarca defa yapacağım sanırım:)
Bu işe kalkışacaklara öyle bir hatırlatma olsun istedim;)

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Oy, naabtın sen ya?

SED dedi ki...

Tatiş,

napim ya:))) başladım anca biter :)
sen de var mı gelim mi yardıma:))

Adsız dedi ki...

aman tanrııım :))) bu ne yaw
belki işime yarayacaklar çıkmıştır :))

ç.kardeşin.