7 Mart 2012 Çarşamba

Şimdi Haberler

32 yıldır İstanbul'da yaşıyorum.
32 yıla yakındır da aynı yerde oturuyor ve aynı yerlerde geziyorum ama Marmara'da Yunus Balıklarını ilk defa üniversite yıllarımda gördüm.
Fakat PAPAĞANları ise dün ilk defa Caddebostan'da gördüm.
Benim için şok edici etkisini geçiyorum çünkü İstanbul'da gün be gün yok olan doğa adına şu fotoğraflar hepimiz için tarihsel değer taşıyor!

PS: ben bu postu girmeden az evvel karşı binayı yıkmak için getirilen vinç 2 ağacı, 2 çok kocamış, görmüş geçirmiş mahallenin ferdi olmuş ağacı o gerizekalı vinci apartman bahçesine sokmak için katletti geçti! Sadece "hyyyyyyyyyy" diyebildim kaldım. Mucit pencereyi açarak saldırıya geçti ama iş işten geçmişti:(







Sahilyolunda dolaşırken etrafındaki ağaçlara dikkatle bakarsan görürsün tepelerinde bu sıra sanırım buralara takılıyorlar.

Tabi bunun üzerine hemen Chedeliko çalışması gerçekleştirdim!
Bu çalışmalarım devam edecek Papağnlar şu an ki ilham kaynağım:)
Bu arada bu çantayı almak için www.chedeliko.com 'a bakabilir , chedeliko@chedeliko.com 'dan bana ulaşabilirsiniz.
Papağanlar Chedeliko'dan Kadınlar Günü için gelsin:)
Bizim buralar da olanlar bitmedi. Kaç defadır sahilde onlarla karşılaşıyorum.
Güneşi gördükleri an BeachVolley oynuyorlar! üstelik çok sıkı maç oluyor ben sürekli izliyorum.
Meraklısına tavsiye edilir:)

Baharın ilk çiçekleri mi bilmem ama benim bu bahar çektiğim ilk çiçek açan fotoğrafı:)

Havalar ısınmaya başlayınca grafitti ve tabi ki araba fotoğrafları başlıyor.
Kışın makinalar yağmurdan ıslanacak, ay rüzgar, ay kıçım, ay başım diye çekemiyoruz napalım.



Bu da "aiiii afedersiniz fotoğğğğraf mı çekionuz" (Tülay sesiyle:)))
pozum:)
Haydi herkese hayırlı olsun:)

Hiç yorum yok: