2 Şubat 2012 Perşembe

Kar Günlükleri bilmem kaç...

52 gün kar yağar mı?
Bir defasında olmuş ne var bir daha olamaz mı?
Bence olsun ve bütün rezilliğimiz çıksın ortaya!
Bence kar muhteşem birşey!
İnsanlar karla eş zamanlı olarak işlerine de gidebilseler, insanların "Ah Eve nasıl dönücemmm?!!" derdi ve korkusu olmasa, karla aynı anda hayat her zaman ki gibi devam etse, çocuklar da okullarına gidebilse, sokak kedileri-köpekleri de üşümese - aç kalmasa, kayıp kıçını kırma korkusu, ille de "Münferit arabamla çıkıcam abi, ben usta şoförüm arkadaaaaş" kasmaları olmasa, metrolar, otobüsler, vapurlar, TRENler! herkese yetecek kadar olup hizmet verebilse, "Ay 129. köprüyü İstanbul'un neresine soksak" kafaları bir durup düşünse ve iş köprüden değil anlasa, ayranı olmayan içmeye tahteravanla araba almasa! -
Ben kar ve o beyaz manzarayı seviyorum ve evet 52 gün kar yağsın herkes söylene söylene eziyet çeksin - oh canıma değsin!
Koskoca şehir de kar yağıyor ve hale bak keyif alamaya halimiz yok!
Memleketin asırdır kar yağan köşeleri var fakat görülen o ki bu memleketin her köşesine yetişecek, uzanacak ne güç ne de yürek yok sonunda anladım!
Kars'a gittiğimde kar da yanıma "Mendil" diye gelen o zeytin gözlü çocuk hafızamda canlandıkça hala gözlerim doluyor. Ayağında ki kösele ayakkabılarla, eskimiş kabanı.. "Mendil" diye yanıma gelişi, ayağımdaki kar botlarından utandığım andır o an!
Ben ayakta durmayı beceremezken o "Mendil" satıyordu.
Bizim burda kar yağıyor biz prensesler ve prensler evimizde çakıldık!

Kar yağsın bir görelim bakalım ne olacak - ne olacağız ve belki anlayacak belki artık akıllanacak mıyız?
Ben kardan anılar & gözlem topluyorum şu sıra balkona çıkıyorum işte en fazla 2 sokak yukarıda ki tuhafiyeye gidiyor, bahçede kar topu oynuyorum..

Bugün Ay balkon tutturdu!
Kapıyı açtık çıktı, karla tanıştı, yürüdü, çimenlerinin üzerinde kar vardı koklamak istedi omadı, yürümek istedi burasına kadar kara battı sonunda kardan hoşlanmadı ve içeri girdi.
Sonra cam kenarından kar yağışını izledi. Hayret ve şaşkın bakışlarında kar yağdı...

Balkondan çeşitli görüntüler de var tabi.. Side'den, bahçemizden gelen portakallar ve balkon terlikleri biraz hüzünlü çünkü kar böyle yazı altına almış kafasına kafasına vuruyor gibi ama öyle de değil...

Kar günlüklerimin içinde en eğlenceli kısım tabi ki yine Chedeliko:)
Pazartesi günü Ayşe günü yaptık :)
Hepimiz birimiz ama hepimiz Rüyadan Kaçış çalışmalarına başlarken denemeler yaptım başlangıç bunlar ama sonuç MÜKEMMEL ! Herkes bayılacak net!:))))


Ve tabi kiii kar yağarken boş durulmadı Chedeliko'dan hediye çalışması:) yapıldı:)
Facebook Chedeliko sayfasını beğenen bir talihliye Chedeliko'dan hediyeler gitti ve giderken kendine yakışır eğlenceli fotoğraflar çekildi:)

Biiideeeee yeni kitap! Kitap Okuyan Kız 'a nasıl teşekkürler nasıl teşekkürler:)

6 yorum:

What's Next dedi ki...

peruğuna bayıldıım şekerim :) açmış seni mavi çok beğendim ;)

Gezi/yorum... dedi ki...

Ben kediciği beğendim siyah ve beyaz.. siyahın beyaza bakışı gayet hoş olmuş..

Tanya's dedi ki...

SÜpperrr.hele son foto.

Love you!

SED dedi ki...

Edaa,

daha ne peruklarım var benim!
facebook'ta buluşsak ya orada var renk renk Chedeliko'lu peruklu fotolarım:))

SED dedi ki...

Sevgili Gezi/yorum,

Kedim "Ay":) siyah ama kendine bu isöi kurra ile çekti:)
çok da maymundur kendisi:) özellikle karla ilk tanışırken top yaptı:)
teşekkürler :)

SED dedi ki...

Tos,

:)

Ben de luv yu her Gofleti seviyorum:)