1 Şubat 2012 Çarşamba

KAr günlüğü

Dün gece kartopuna çıkamadım içimde kaldı!
Ama bugün bir sabah bir akşam hem kartopuna hem de kardan adama doydum:)
Merve, Sude & ben!
Gün boyu birbirimizin kafasına kafasına kartopu attık.
Hatta yoldan geçenler, tüm komşular, bütün mahalle! bize özendi ve sonunda birlikte kardan adam yapalım mı teklifi geldi:)
Fakat o kadar üşüdük ki teklifi geri çevirdik:)
Resimde yaptığımızı çirkinler çirkini kardan adamımız Emekli Ali AMca:) 'nın çocuğu Sümüklü Sali'nin kafasını ben canlandırıyorum.
Çocuğa bir kardan kafa yapamadık çünkü karlar bize yapışmaya başladı üstelik bir çöppoeştiiiii olsaydı daaaa kaysaydık derdine düştük:)
Sonunda çocuğun kafayı ben canlandırdım:)
Burnumuzdan sarkaç model sümükler akmadan da eve girdik.
Kara doydu İstanbul:)
Uzundur böyle yağmamıştı..
Fakat Cadde'de damla kar yoktu çünkü iğrenç bir insan, araç ve doğalgaz populasyonu var!
Zavallı kar tutunmak için savaş veriyor fakat suni bir sürü etkenle cebelleşmesi gerek!
Sokak araları karın en güzel olduğu yer, yumuşak kar, pamuk gibi tutunuyor ara sokaklar da.
Bekleriz sokağımıza gelirseniz kafanıza kar topu atarız net:)
Cidden ya toplanıp gelsenize en son 87 falan mıydı mahallecek kar topu savaşı yapmıştık!
Aptala döndüm gün boyu kafama yediğim kar toplarından buyrun hep beraber kar toplaşalım:)
Söz sıcak çayı ben yapacağım;)

Hiç yorum yok: