6 Şubat 2012 Pazartesi

Canlı yayın:)


Sabah sabah elimde oje!
Haftasonu Flormar'dan aldı Magnetic Twist!
Aslında oje almamaya yemin etmiştim ama Flormar'a koruyucu almaya gittiğimde kızlar kandırdı beni elimde bununla çıktım.
Zaten orada gösterdiklerinde de "Ben bunu yapamam" demiştim, eve geldim kenara koydum geçtim.
sabah ojesiz tırnaklarıma bakınca "Hmmm" diye denedim.

Oje ile birlikte bir aparat çıkıyor kutudan.
İçinde mıknatıs var, işte ojeye şeklini o veriyor.


Önce ojeyi sürdüm sonra mıknatısa tırnağımı yakınlaştıracağım 10 saniye bekledikten sonra tataaaa! OLMADI!
Çok beklemişim oje kurumuş silip yeniden sürmek zorunda kaldım veeeeee YİNE OLMADI!
bu sefer de ojeyi çok ince sürmüşüm!
Sildim sürdüm kalınca mıknatısladım! Evet bişi oldu ama Flormarcı kızların ki gibi olmadı:(




İlk üç parmak yani esasen 5. deneme sonuçları şöyle;

Başparmak eh, işaret parmak şöleee böleee, orta parmak hmmm...
İşin sırrını çözdüm;
1. kalın ama fırça izsiz tek seferde sürülene ojeli parmak
2. oje çok hızlı kuruduğu için beklemedne mıknatısla temas ettirilmeli
3. mıknatısa değmemek gerekiyor çünkü oje mıknatısa değip veya başka türlü bozulursa üzerinde çizgiler oluşmuyor
4. oje ince sürülürse veya kurursa da çizgilier olmuyor
5. elde edilmesi gereken çizgilerin kalınlığı sürülen ojenin kalınlığıyla belirleniyor
kalın sürülen kat kalın çizgi
ince sürülen kat ince çizgi!
&. kapağını hemen kapamak gerek oje de kuruyor hızla
7. mıknatısı kirletme! kirlenirse çizigi yapmıyor:)
8. ben belki farklı yöne çizgiler yaparım, dedim, sağa sola oynattım cihazı:) olmadı!
yaratıcılığa açık değil:) o ne yöne yapıyorsa o yöne yapıyor, benim gibi oynaırsan sağa sola aynı yöne dalgalar yapıyor çizgiler değil!
9. sadece 8 renk alternatifi var!
10. sürdüm değişiklik oldu hafif leoparımsı bir hava verdi ama keşke mavisini alsaymışım:)

Böyle parmaklarımı şekilden şekle sokup fotoğraflar da çektim:)


Tabi ki sabaha kadar şeytanların işediği yıkanmamış yüzümü ve baykuşlu pijamalarımı, yün babaetlerimi çekmedim!
Ayrıca, Ay, bütün oje senasım boyunca bana eşlik etti fakat asetonun kokusu sabah sabah bana çemkirmesine sebep oldu:)))
İşte böyle!
Haydi başlasın Pazartesi:) ve yeni haftası:)

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ee tam senlikmiş bu ojeleeer.

sinem (adacim) dedi ki...

Ayol çin işkencesi gibi:))Her parmakta beş denemede başarıya ulaşsam altı aylık enerji harcamış olurum. Permanant kalemle çizsem ben:))

SED dedi ki...

Sinem,

:)
bayıldım yorumuna:)
evet bi nevi çin işkencesi yalan yok ama bir dene bak bunu da tecrübe edin:)

aa o kalem nemiş ki:)

Sevgiler

SED dedi ki...

Tanya,

yok yaaaa itiştim durdum:)