12 Şubat 2012 Pazar

Buy next!

Kim ne derse desin asla ve asla pırıltılı, pullu, payetli giyisilerin modası geçmez hele ki tüm koleksiyonlarını sadece bu şekilde hazırlayan Ashish gibi marka ve tasarımcılar varken!

İşte benim buy next Ashish'lerim;)




İlkbaharı heyecanla bekliyorum özgürce çorap giyebilmek için!
Evet yerli markalar hatta hiç bilinmeyen markaların çorapları da süper ama Calzedonia'nın yeri yine ayrı,
buy next Calzedonia'larım:)












Yüzüksüz çıkmam eldivenler çıkınca ilk işim yine yüzüklerimle çıkmak olacak:)
işte buy next be mine yüzüklerim:)

Mesela böyle bir alyans çok eğlenceli olmaz mıydı:)

Hayvan figürlerine bayılıyorum!
Emporio Armani başka söze ne hacet:)
30. yıla özel!








Emporio Armani 30. yılına özel bu gözlükler renk renk ve şekil şekil !
Melissa olmazsa olmaz, her yaz şart bir çift:)



Karlar bitene kadar vaktimiz var hazırlıkları ona göre yapalım;)

4 yorum:

What's Next dedi ki...

ashish markasına aşığım falan ben zaten :) calzedonia beni bekler, yüzükler de çok güzel! aradaki melissa da benden kaçmaz ;)

Tanya's dedi ki...

Gözlüüüüüüükleeeeeeeeeeeeer

SED dedi ki...

Edaaaa,
alalım hepsini alalım:) oooh bahar harika olsun rengarenk renkelenlim:)

SED dedi ki...

Tos,

hadi gözlük hadi:)


ay çok heyecanlıyım mavi bir dünyam olacak maviş maviş bakalım:) baharı öyle karşılayalım:)