4 Şubat 2012 Cumartesi

Birkenstock meselesi..





evet evet şu çirkin şeyler!
yıllarca "zigfrit ayakkabısı" diye dalga geçtiğim, memleketime gelen turistlerin çorapla giydiği zandaletler!
2 gündür topuğumda bir sancı sonunda bugün dr.'nin yolunu tuttum ve aldım boyumun ölçüsünü!
ah bu kafam ah!
Tanya, Leo'ya hamileyken kendine renk renk desen desen Birkinler almıştı.
her gelen birkin paketiyle yüzüm iyice muşmulaya dönerken, "Bu ne yaeeeee" diye de söylenmiştim.
Tanya kendini Birkinci yaparken, sevimlilerini de bana sevdirmeye çalışıyordu. hatta "Ya gel sana da şu leoparlıları alalım" demişti. tabi ki asla ve asla kabul etmedim "Yok daaaa neler" diye ağzımı büyüttüm.
Birkincilerin, "A valla çok rahat" nidalarına, "Raaaaat olsa nolcak yaaaeee tipe bak Alman" gibi söylemlerim oldu.
ağzını Birkinle, ayağını Birkinle dolduran herkese mutlaka benzer laflar ettim, sevmedim ve beğenmedim.
fakat bugün, tüm gün! sabahtan akaşma kadar Birkin, Dr. Scholl ve Kifidis denedim!
hala inanmıyorum hala bakarken vırvır söyleniyor, bir tanesini beğenmiyorum:(
fakat dr.'un kesin talimatı; düz sandalet ve babet kesinlikle yasak, üstelik evde ortopedik terlik giyilecek ayaklar rahat ettirilecek.
yazın en azından haftasonları komple ortopedik olunacak!
tabi topuklularla koşmuş, ne kadar Bodrum, Alaçatı, Side, Taksim, Asmalımescit, Nişantaşı, Bağdat Caddesi hatta tatil, haftasonu, haftaiçi her daim yolları eskitmiş bu bedene bir anda gece 12de zencefil yutmuş etkisi yarattı!
kaygılarım büyük, bugüne bugün bir Irregular choice değil ki şıp diye alayım.
bakınıp durdum hatta çok da sinirlendim yetkililere, saçlarına dalacaktım!
eve geldiğimden beri internette bakmadığım Zigfrit! kalmadı.
evet sonunda ben de giymek zorundayım, tamam bunu hep apamam ama en azından evde yapmak zorundayım!
aaaah aaaah leopar tüylü slipperlarım:( hayvancıklı babetlerim, coton ev terliklerim sizi kimler aldııııı kimler öpüyor siziiiiii:(
ara sıra giyeceğim ama annem bile telefonda talimatları sıraladı...
şimdi Birkenstock giyenlerden destek ve fikirlerini bekliyorum.
tek başıma altından kalkamayacağım...
bir teselli verin:(

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende sırf ortopedik diye birkenstock alacağım fakat rengine karar veremiyorum...

SED dedi ki...

Sevgili Adsız,

Evet sadece ortopedik işte:)))
İnci beyazı var veya düz beyaz en tavsiyem onlar:)