4 Şubat 2012 Cumartesi

Benim Kraliçe Anneannem!

Herkes bilir bizim oraların kadınları azimlidir, anadır, candır, arkadaştır, güzeldir, güleçtir, utangaçtır, dürüsttür, saftır, çalışkandır, zariftir.
Anneannem özel bir kadındır.
Benim daha sayamadığım binlerce sıfatı vardır.
Yumuşacık bir yüreği vardır.
Yumuşak değildir elleri çalışkandır, yedirir, yıkar, bakar, pişirir, okutur, paklar, adam eder.
Benim en sevdiğim yanı da hep güleçtir.
Bir ağlar yüzbin güler! üstelik gülmez bir başına yanında kim varsa gülecektir onunla elbet sohbeti hoş, sesi tınılıdır.
Anneannem bizim ailenin "Kraliçe"sidir.
O bir söz eder herkes susar, kabullenir sorgulamadan.
Ve "Kraliçe"liğine layık olmuştur hep o kadar zarfitir, duruşu özel, hep bakımlı.
Bugün anneanne günü yaptım. Çünkü "en iyi arkadaşım" beni çok özlemiş, "Gel" dedi, yola koyuldum.
Bize Kızıl Sonya'da eşlik etti!:) Süpriz sanatçı aldık yayına:):)
Anneannem, adını duyunca "Seviyorum o kızı" diyor.
Onu da can gibi basıyor canına:)
Bugün anneanne günüydü, anneannem bir tek yayına süriz sanatçı aldık "Ben makyaj yaptıramadım, Murat'a da gidemedim" diye biraz dertlendi.
Murat anneannemin kuaförü, anneanneme assolist fönleri ve topuzları yapıp gönlünü eden insan:)
Canım anneannem senin tek derdin makyajsız da kusursuz görünen yeşil gözlerine çekemediğin kaleminle, eksik fönün olsun çünkü sen yüreğinle, gülüşünle zaten dünyaların en güzelisin:)
Taze gidilmiş etkinlik başlığımda bugün Anneanne&Kızıl Sonya Günüm var:)

Akşam da Nekropsi konserine gidecektik fakat topuğum o kadar ağrıyor ki bütün gece ayakta durmam imkansızdı:/
Neyse günüm çok güzel geçti çok rahatım:)

Hiç yorum yok: