5 Ocak 2012 Perşembe

Söylemeden geçemeyeceğim...


Çok severek yapıyorum, bu kadar isteyerek, bu kadar severek yaptığım için ve daha fazlasını yapabilmek için hayatımı tastamam değiştirdim.

Geceleri uyumuyorum, bazen yemek yemek bana vakit kaybı gibi geliyor çünkü yapmak istediğim yeni elbiseler var.
Chedeliko, fikirleri artık sadece fikir değil, hayal değil artık benim hayatım. Kalıplarımdan, kumaşlarımdan, makinalarımdan uzak kaldığım 1 saat bile içimin içimi yemesine sebep...

Yavaş yavaş gidiyorum, kendimi geliştirmek, hayal kurabilmek, daha çok öğrenmek için özel zaman ayırıyorum. Biliyorum ki Chedeliko'yu sevenler artıyor, artacak.
Çünkü iyilikle ve iyi yapılan her ne olursa olsun üzeri örtülemez bir şekilde fark ediliyor.

Bütün bunların içinde, söylemeden geçemeceğim, şimdi de bütün fotoğraflarını buraya ekleyemediğim, "Kişiye Özel" tasarımlar yapmak müthiş bir zevk!
Karşındakini iyi tanımak önemli yada ne istediğini iyi anlamak ve onun içinden pırıltılarını toplamak sonra da sonuca birlikte bakıp gülümseyen yüzüne bakarak içimin ışıldaması...
Her yaptığım, her diktiğim, her kesitğim, kenarına iğneler batırıp çıkardığım, özenerek seçtiğim, kendi çizgilerimi, fırçamla sürdüğüm her parça birbirinden kıymetli. Benimle birlikte onları beğenip yüzleri gülümseyenlerin sayısına denk birşey bu.

Söylemeden geçemeyeceğim çok keyif alıyorum;)







chedeliko@chedeliko.com

1 yorum:

Tanya's dedi ki...

Kişiye özel kısmına bayılıyorum Sed! O kadar şahaneler ki..Daha da istiyorum haberin olsun, peşini bırakmayacağım:))

Seni seviyorum