12 Ocak 2012 Perşembe

Onesie!

Kış geldi sonunda!
Hava da kara da üşüyorum ben & lahana gibi giyiniyorum.
Ama evde rahatlığı onesie'de buldum:)
Mario Bros. gibi böyle tepeden tırnağa fermuarlı tulumumla yatıyor - yuvarlanıyorum.
Bence evde de şık olmak şart.
Fakat ordan burdan evde giyerim diye aldığım alt, üst parçalar giyerken yoruyor beni.
Onesie tulumlar bence on numara!
Büyüklere, küçüklere hatta erkeklere giyin gari:)
Sanırım yakın zamanda memlekette bolca bulunacak bu ürünler.
Renklisi, desenlisi, neşelisi yakında 5 yıla kalmaz vitrinleri boylar.
bence beklemeden bulan alsın hemen ısınsın bize böyle şeyler mevsimsiz geliyor ne de olsa:)))
Ayrıca içinde uyumak çok zevkli, rahatlığına diyeceğim yok!
Tuvalet için altına da bir çıtçıtlı parça koysalarmış:)))
Haydi tatlı rüyalar:)

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Nihoho..bende çok rahat ettim:))

İyi ki aldın:)

SED dedi ki...

Hahahaaha:))) güle güle uyu:)