23 Ocak 2012 Pazartesi

Nazara mı geldik ne?

Kaza geçirmeden usta olunmuyor...
Popüler parmak "başparmak" küçük bir kazaya uğradı.
Twit atamıyorum!
Facebook't zorlanıyorum!
Yemek yemek de zor:/
Koluma kadar acıyor desem tam olur.
Nazara mı geldik ne?
İyi de gidiyorum yalan yok.
Zorlayarak yapıyorum 3 gündür...
Bakalım ne olacak..
Parmağımı öyle görünce başı kesik tavuk gibi ordan oraya koştum durdum.
Sesim de çıkmadı sanırım şoka girdim dilim tutuldu.
İğne yapılırken bakamayan ben parmağımı öyle görünce sanırım kitlendim kaldım.
Davul parmağım var:)
Neyse yine de iyilikler benimle olsun.
:)

5 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok geçmiş olsun! Tez zamanda iyileş;) Öpüyorum:)

Fundanın Günlüğü dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Umarım en kısa sürede iyileşir parmağın.Sevgiler:)

SED dedi ki...

Kirpikteki Gözyaşım,

Teşekkürler iyileşip hemen tıkırdamaya başlayayım :)))

SED dedi ki...

Fundanın Günlüğü,

Çok teşekkür ederim:)) Evetevet hemen iyileşsin dikişlere devam etmeliyim:)))

Sevgiler:)

Tanya's dedi ki...

İyidir iyi,nazar bunla çıksın gitsin.

Akşama gelde kurşun dökelim.