9 Ocak 2012 Pazartesi

GDOsuz Pancar salatası mevsimi mi:)

Pancar çooooook severim!
Annem yapar, öyle de güzel yapar ki, kaşık kaşık yerim.
Hiç pancar pişirmedim:)
Buzdolap çekmecelerinde kaderine terk edilmiş 4 pancar kaç gündür beni bekliyordu.
Gün bugünmüş sağolsun internet!
Pancar salatası yapmaya karar verdim zaten pancardan başka ne yapılır hiç fikrim yok:)
Google'dım & Cafe Fernando'da şu tarifi buldum:)

Benim pancarlarımda kök, sap, yaprak yoktu:/
Omlet yapamadım ama başka sefer yaparımmm.
Bu sefer video yapmadım fotoğrafladım daha kolay oldu.

İşte pancar salatam!
Kaynamış bir tencere suda 25dk!
Bence 30dk. daha iyi olur şu tombul pancarın içi tam pişmedi!

Haşlanmış pancarottiler süzgeçten geçer.
Çok ilginç kaynar sudan çıkınca soğumaları 3sn. sürdü:O
Lavabonun içinde adam doğramışın imajı kabukları soyulan pancarottilerden sebep!
Cillop pancarottiler dilimlenir - bence küp küplenebilirdi de, elma dilimlenirdi de... ben aceleden & üşenmekten dilimledim.
İşin sırrı iyi pişmiş pancarottiye eklenecek o muhteşem sos:P
Limon - Sirke - Tuz - Zeytinyağ - Sarımsak
Karıştır evladım ooooooh!
Elini korkak alıştırma dök sosu pancarottilerin üstüne!
5 dilim kalna kadar pancarottiledik, hazır mevsimiyken bilmiyorum GDO'lu mu değil mi ama mevsimidir falan teselli olup pancarottileyin.
Ya ben bu işi zor sanardım ama değilmiş veri nays:)

Hiç yorum yok: