27 Ocak 2012 Cuma

Blogger & Designer Buluşması!

Taze Gidilmiş Etkinlik çatısı altında bu akşam Nimo&Esra'nın organizasyonu vardı.
Tıpkı Yalan Dünya'da Nurhayat'ın şu sözleriyle bütünleşir gibi her türlü hava, yol, meteor, dolgu topuk ve ispanyol paça pantolon koşuluna rağmen gidildi ve katılındı.
Nurhayat'ın Rıza'dan vazgeçmeye niyeti yok / Yalan Dünya / Diziler / Video / Kanal D Web TV

Gidilince şöyle fotoğraflar da çekildi:)












Veeee bir sürü yeni arkadaş yapıldı :)))

Eve dönerken Galata, Beyoğlu, Tünel, Karaköy, Kadıköy semalarında uçan & rüzgara karşı hala ve azimle yürümeye çalışan o kocamaaaaaaaaaaaaaaaaaan ispanyol paça pantolonlu başı böğrü açık titreyen kız da bendim:) evet:)

Vapur da dayanamayıp Nimo'nun "Yemeeeee kıyamican" dediği kukiyi de yiyen bendim:)

Çok eğlendim kızlaaar öperim hepinizi ve bunu saymam bir daha ki sefer sizi Chedeliko Studio'ya beklerim;)

5 yorum:

What's Next dedi ki...

waow ne kadar hızlı geldi bu post! :) ben de şu an benimkinin üstünde çalışıyorum ;) ben de seninle ve hepinizle tanıştığıma çok çok mutlu oldum, çok keyifliydi! valla ben de bunu saymıyorum Chedeliko Studio'ya da geliriiim :D

öpücükler :-*

SED dedi ki...

Edacığım,

:))) iyi ki tanıştık:)

Lidya dedi ki...

Herşey çok güzeldi.. Öpüyorum hepinizi.. :)

zfashion dedi ki...

süperdi arayı açmayalım :)

Moda Motto dedi ki...

bence de...harika bi buluşmaydı kızlar,nimo'nun fikrine sağlık :)