24 Ocak 2012 Salı

Bir anlasam...

Müthiş bir sakarlık hali aldı gidiyor.
Şangır, şungur, tangır, tungur sesleri - toz bulutu - cam kırıkları- "ufff" sesi ve ben bir bütün gibiyiz:)
Şu sıra ne bu anlamadım üşenmesem Twitter'de astrologlara soracağım nedir bu sakarlık halim?
Kafamın tam üstüne çamaşırlık devrildi, geçen hafta ki kaza zaten başrol, sürekli döküp saçtığım, kırıp döktüğüm ve düşürüp, çarptıklarım aldıııı gidiyooooor.
Bir çengellik hali deli etti beni:)

Dur bakalım hayırlara vesile olsun:)

Bu arada haftaya çok severek yapacağım bir iş aldım:) İş demek tam yerinde olmadı ama fikir anası olduğum ve benim hazırlayacağım bi kostüm!!!

Haydi hayırlı olsun:)


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Geç ergenlik halleri olabilir.Ergenlikte biliyorsun eline ayağına hükmetmez beyni insanın ama en yaratıcı dönemimizdi açıkcası. Yeni yaratıcılıklara vesile olsun bu durum :)))Sevgiler

Neslihan

SED dedi ki...

Neslihan,

Ahahahahhahahhaaaaa gece gece ne güldürdün beni yahu:)))
Desene halaaaaa çok gencim oh be valla içim bir rahat etti:)
Yaşa varol Nesli:)
Sevgiler

Tanya's dedi ki...

İyidir iyiii..çıkar gider..