29 Ocak 2012 Pazar

Benim Kuaförüm!!!

Kolay kolay kuaföre gitmem ben. Ne föne, ne kesime, ne boyatmaya.
Zaten sıkılırım öyle kafama ellensin falan..
Fakat düğün, nişan falan bir özel gün olsun, saçlar gösteriyor üstü başı, bir de eller!
Manikür, oje bunlar ne kadar önemli.
Tırnakları, eli insanın doğuştan şekilli değilse iş tastamam maniküristin yeteğine ve sanatçılığına kalıyor.
İstanbul'da bir sürü kuaföre gittim. Arkadaşlarımdan bir sürü anı ve facia dinledim.
Fakat mesleğinin erbabı Doğan & Tunay kadar yeteneklisini daha duymadım.
Çok kuaförcü değilimdir ama konu saçım ve tırnağım oldu mu hassasım bu böyle bilinir:)
İnsan yerde ararken gökte bulur ya işte Onlar 'ı bulmam tam da böyle oldu.
İyi ki buldum!
Tunay'ın sanatı, Doğan'ın yeteneği, tüm ekibin hassasiyetli ve titiz çalışması profesyonelliğe ve memnuniyete dayalı.
Saçımı bunca yıldır kesmek, boyamak ne bileyim öyle böyle evirip çevirmek isteyen niceleriyle karşılaştım ve kurtuldum.
Ama Onlar 'a gittiğimde bir sefer bile böyle bir rahatsızlık duymadım. İstemediğim veya istemyeceğim saç vs. teklifleri bir sefer bile sunulmadı.
Hep huzurla gittim ve sevinçle çıktım.
O neşeli günlerimi de, çekilen halaylara, zıplamalara, terleme rağmen bozulmayan saçımla, tırnağımla da hep birinci:)

1 yorum:

Keddy dedi ki...

Dugunde sacimi Dogan makyajimida Tunay yapmisti :)