8 Aralık 2011 Perşembe

Yarın?

Yarın ne giysem?
Yarın ne yesem?
Yarın nereye gitsem?
Yarın kimi çekiştirsem?
Yarın saçımı nasıl yapsam?
Yarın armut pişse ağzıma düşer mi?
Çok yakındır eminim bunu bütün bloggerlar yapacak.
Çünkü artık sıkıldık bugün ne giydiğinizden.
Siz onu blogunuza koyana kadar biz çoktan giyinip evden çıkmıştık!
Bize bir faydanız olmadı kendi reklamınızı yaptınız biz de şiştik kaldık.
Mesela aranızda bölüşün annem, kurumsal styling yapası blogırlar, sokak modacısı blogırlar, mahallenin markete giden teyzesi blogırlar, dün boktum bugün koktum blogırlar ayrılın bölüşün aranızda!
Yarın hava yağmurlu kurumsallar ne giysin, devlet üniversiteliler ne giysin , özel üniversiteliler ne giysin, mahalleden Dilrubağ teyzem markete giderken ne giysin?
Yapın annem bunu.
Bak siz yapmazsanız biz yaparız ama mesleğinizi elinizden alırız.
Hadi güzel kızlarım annem benim hadi tıklayın klavyeyi, patlatın flaşları, akşamdan yapın annem blogunuzu sty(sıçan)linginizi!
Olmuşla, ölmüşe çare yok!
Giymiş çıkmışsın olmuş bitmiş, ama bize olacakla, ölecekten haber ver.
Yarın nereye gitcen, ne yapcan, ne giycen!
4sqr'den kendini check inliyosun ya birgün evvelden de kimbilir gider bekleriz seni oralarda..
Bakarız o bloglardan yazış hallerin kromatikten mi dönme, özünden mi öyle!
Hadi başla bugünden çalış!
Ancak yetişiceniz annem bize!

9 yorum:

Damla dedi ki...

Ya Sed alnından öpesim geldi seni nokta. -sanırım bu yorum çok şey anlattı sana-

Adsız dedi ki...

Blog sahibesi değilim seni de tesadüf eseri keşfedip kendini hoş ve farklı ifade edebilme yeteneğinden dolayı takip eder oldum.Ama bugün nasıl da güzel yazmışsın.Ben de aynı şeyleri düşünüyorum ve diyordum ki nasıl bir hissiyat kendini sadece kılık kıyafet ile ifade edebilme yetisi. Sanal sığlık yetisi dedikleri bu olsa gerek ve ne yazık o sığlıkta boğulan yüzlercesi.

Yaratıcı düşünceler seninle olsun.

Neslihan

SED dedi ki...

Sevgili Neslihan, zarif cumlelerinize sonsuz tesekkurler. bugun ne giyildigi artik kabak tadi verdi. gelecek cagindayiz millet yaraticiligin bizimkiler taklit caginda takildi. bende kendimi tutamadim:) tekrar tesekkurler sevgiler

SED dedi ki...

Sevgili Neslihan, zarif cumlelerinize sonsuz tesekkurler. bugun ne giyildigi artik kabak tadi verdi. gelecek cagindayiz millet yaraticiligin bizimkiler taklit caginda takildi. bende kendimi tutamadim:) tekrar tesekkurler sevgiler

SED dedi ki...

sevgili Damla, karsilasirsak soz :))) saka bir yana anlayisli yorumuna tesekkurler ama halsiz miyim ? sevgiler

hayriye sefer dedi ki...

harika bir yazı olmuşş

SED dedi ki...

Sevgili Hayriye,

Çok sevindim:)

Tanya's dedi ki...

Über süpper!

Bugün ne giycez kakalaklarım?

SED dedi ki...

Tos, :))))