26 Kasım 2011 Cumartesi

Neler oluyor hayatta!

Wuuuhuuuuu!

Yazacak hal ve zaman yoksa?
Bir asistan gerekiyorsa?
Çok çalışılıyorsa?

:)

Sabahtan beri atölyem vardı.
Bugün, bilmiyorum bir daha yapar mıyım? Ama Traditional bir Thai Dress kalıbı çıkarttım!
Dün de aynı elbisenin alt parçasıydı günün konusu.
Elbiseyi Tayland'lı bir arkadaşım "Ayşe", Grand Cevahir Otel'de düzenlenecek Tayland'da yaşanan sel felaketine yardım gecesinde giyecek.
Kral da orada olacağı için bu elbise onun için inanılmaz önemli.
2 renkten oluşan ipek elbisenin üst parçası tek omuz, beyaz, omzundan ayak bileklerine doğru pelerini olan, alt parçası ise gece mavisi, daracık, uzun bir etekten oluşuyor. Örnek bir takım modeller vardı fakat yürürken çok zorluk çıkardığı için biz eteğimizin üst üste gelen pili ve pilikaşelerini açıp bir takım değişiklikler yaptık.
Ne yazık ki Ayşe giymeden fotoğraf yok:)
Tayland'a yardım için gelenksel elbiseleriyle yurtdışında yaşayan tüm Taylandlılar bir araya gelecek.
Ayşe'den sözümü aldım, seneye umarım bir felaket için bir araya gelmezler ama kutlama olursa birlikte gideceğiz.
Bir daha olur mu dedim ama belki de seneye bir Thai Dress kendime dikerim:)

Bu arada yeniyıl gecesi meraklılarına renk renk deli dolu etekler dikiyorummmm. Aiii ben onlardan daha heyecanlıyım.

Bu akşam Fashion Tunnel'de cupcake yapılıyordu!!!!
Kiki ve Dantie handmade için ben ön sıradaydım:))))
Kiki ile bu yüzyüzü ilk karşılaşmamız oldu. Ben onun, o benim tarzıma hayran olduk!!!
Ayaküstü vırvır konuştuk, daha da bitmedi:)))
Fashion Tunnel bu harika tasarımcıların ürünleriyle dolu!!!!
Her ikisiyle de kucaklaşıp kikirdedikten ve cupcakelere kesinlikle dokunmadan, donarak eve döndüm.
Bu kadar gülücüklerle ve sevimlilikle yazdığım nadir yazılardan!
Yoksa bu benim cadaloz öğretmen tarzıma uymaz!

Ya çemkirmek istediğim bir konu vardı ama çok güldüm, unuttum!
!!!

Bugün ne giydim postu çok eskimedi mi?!
Millet ne giymiş bakmaktan sıkılmadı mı kimse?
Neden geçmişe bakıyor herkes de biri de çıkıp günü gününe yarın ne giyeceğini gösterse!
Görelim bakalım kim ne kadar yarın sokakta ne giyeceğine önem veriyor, kim ne kadar "Moda Tutkunu", "Moda Avcısı", "Moda Şusu", "Moda Busu"!!!

Akşam hele de geç yatıyorsam, en büyük derdim sabah erkenden kalkınca oraya buraya yetişmek için evden çıkarken aramak!
Ben elbiselerini akşamdan hazırlayanlardanım.
Hatta öğrencilik yıllarımda elbiseleri haftalık hazırlardım.
Dolap kapaklarına ders programı gibi yapıştırırdım.
Arkadaşlarım gelip dolaplarına bakıp onlara da benzer programlar hazırlamamı isterlerdi.
Neyse biribirini taklit etme kızım yaratıcı ol.
Taktım buna, bugün ne giydim ne giydiysen giydin kızım.
Sabah ben de evden çıkarken çıplak çıkmadım herhalde giyinip çıktım.
Sen bana evvelden söylesene ne giycen!!! Belki bakıcam aklıma bişi gelicek!
Hava buz bceremiyorum belki hem şık olup hem kendimi kollamayı senin görevin beni giydiklerinle yönetmek değil mi?
Yönet beni annem!


Daha 10 km yazarım o kadar sıtkım sıyrıldı bu sabit ve taklit hallerden!
Bir de tanıdıklara kıyaktan.
Ay valla yapamicam!
Gerçekten çemkirik bir tip oluyorum iyice ya!
Ayıp çoktan icat edildi, tanıdıkla yapılanların övgüyle anlatılması kadar ayıp birşey daha var diyen varsa çekinmesin söylesin!

Ay gülüyodum gülüyordum içimden kameraya gülüp arkasından çemkiren Iiiyvana çıktı!

Bir dahakine çemkirmeyeceğimi umarak;)

Hiç yorum yok: