14 Kasım 2011 Pazartesi

Deneysel Çalışmalar

Evet! tüm hayatım kalıp çıkarmakla geçir olabilir!!!
Napalım? Ama bu eğlenmiyorum böyle memur gibi sürekli aynı şeyi yapıyorum demek değil.
Aylar önce Penti 'den çorap stickerları almıştım.
Çorapkolik bir bünye olduğum için "ço"yu duysam orda biterim.
Fakat Chedeliko 'dan vakit bulup da yapamadım.
Bugün makinaların bakımını fırsat bilip kendime, benim jenerasyon İstek'lilerin ezbeze bildiği Semiha Şakir' in envai çeşit laboratuvarlarından esinlenip aşağıda keyifle göreceğiniz ortamı yarattım:)
Hocam itiraf ediyorum biz o dersleri yandaki pinpon masaları yüzünden "Ay midem bulandı" mazeretleryile kırardık:)

Gelelim stickerların faydalarına;

Kalın böyle taytımsı bir adet paketi yeni açılmış, yanarsa ciğerini yakmayacak bir ki-kü-lotlu çorap,

Penti'den aldığım stickerlar,
Benim farkım kedideydi bu arada:)
"Aman yarabbim bu korkunç şey de ne?!!"
Bildiğimiz basic bir ütü masası & ütüsü.
Yani canavar, ileze, yaratık falan değil, ütü!
Yalnız 150 dereceye ısıtılmış olmalı, kek & 180 derece sıcak fırın ordan yani...
Stickerlar arzuya göre çorap üzerinde yerleştirilir.
Önüme gelen ilk yere yerleştirdim, giymeden tabi ki!
Dırıt dırıt dırıt dırıt!
İşte en heyecanlı yeri, Allah'ım ütü elimde sana geliyorum!
150 dereceye yapışan, yanık, kaçık çorap & onun evden asırlarca çıkmayacak ciğer yakan kokusu!!!
Fakat ütüyü basınca gördüm ki yanmıyormuş.
Cesaretim arttı bastıkça bastım ütüyü!

Stickerlar 150 dereceyi alınca ısınıyor, sabırlı olup soğumasını beklemek & öyle stick kısmını almak gerek.
Veee ta taaaaaaa!
Yine arzu & elde ki imkanlara bağlı olarak stickerları süslemek, ben stoklardan birkaç swa------ki ile bişiler yaptım;)
Ve tabi ki bir "taa-taaaaaaa" da giyilmişine gelsin!
Bootielerle hayat bir başka güzel:)
İlk Chedeliko çekimlerinde giyilmek üzere ;)
Teşekkürler Penti !
Eline sağlık, kendi.

2 yorum:

esra dedi ki...

çok şekerler ben de çok pis sardım :) bu olayın yarışması da var, onu görmüş müydün? http://www.facebook.com/penticorap?sk=app_216924904991602

Tanya's dedi ki...

Aaaaa harika olmuşlar..beni görmelisin bu arada..