8 Ekim 2011 Cumartesi

Tık tık tık kim O!


Fotoğraf makinasını şarj edemeyen biri var: BEN!
Okunmamış kitaplar üst üste yığılır ya heh işte tam onun gibi her yanım şu an.
İşler, fikirler, hayaller, planlar neler neler yapılması gerekiyor fakat sıra gelmiyor.
Aaaa bir bakmışım 24 saat bana yetmez olmuş.
Bu arada bir leylek sürüsü gördüm, tam yaz biterkendi:)
Onlarla beraber seyahat eder oldum.
Bursa, İzmir, Antalya & seyahatlerim bitmedi:)))
Aman da bitmesin zaten fakat yapmak istediklerim arada kaçınca fena tepem atıyor.
Yaşım geçiyor anne! benim etrafımdan daha hızlı olmam gerek!
Bugün adalıydık:))) mesela uzun bir yolculuk fakat mükemmel bir iş çıkardık.
Dedim ya şarjım yoktu:/
Aiii ne bağırıyosun!
Tamam şarjsız o işler yapılmazdı ama sabırlı olursan buraya da düşecek elbet.
Hayalim F1 pilotu olmaktı ya yok ben Yamaç Paraşütü yapcam:))))