27 Eylül 2011 Salı

Geri de kalan blogum

Blogum & Ay'ım burada beni beklerken...

Yucca'nın bahçesinde resim yaptım..
Gökkuşağının altında yüzmenin tadını çıkardım..
Rüzgarla savrulan bulutların altında müzik dinledim..
Her akşam aynı saatle "meeeee" sesiyle yokuş aşağı koşuşan keçi & koyun kalabalığına gülüştüm..
Uzun & ıssız yollar gittim benden uzağına benden daha ıssızına sığınanını gördüm..
Her akşam bu suratla yemek yedim...
Her akşam Balıkçı Bayram'da yedim içtim - Alaçatı meydan camiinin arkası


95 yaşında, gençliğinde okuduğu romanlardan öğrendiği şiirleri ezberinde taşıyan
ve yanına çöktüğüm şu merdivenlerde bana hepsini okuyan
yüreğimi, ruhumu bir acıtan, bir okşyan bu teyze ile tanıştım...
Menekşe moru yada gökmavisi.. ama bu taş duvarları, bu boyayla boyalı pencereleri,
önünde biten bu renk çiçekleri keyfile izledim..

1 yorum:

melisa solmaz dedi ki...

teyzemin anşatacak çok ama çok şeyi varmış gibi duruyor resimde canım doğal paylaşımlar