16 Eylül 2011 Cuma

FNO Bağdat Caddesi

Dün gece ortalık sanırım "yıkıldı". Katılan herkesin modasever olduğunu ve mağazaların da alışveriş patlaması yaşadığını sanmıyorum ama kışa giriş fena değildi. Geçen yıl bu zamanlar tatilde kendimi gezdirdiğim için çılgınlık testi yapamıyorum ama duyumlarıma göre geçen yıl ortalık resmen "sallanmış".

Tabi ki dün geceye özel Chedeliko'lar Boutique Rouge'daydı & benim ilk durağım orası oldu.
Sonra Şebo & Deniz'le buluşmak için Caddebostan'a doğru yol aldım:)
Heyecandan ilk başta 4sq'den check-inleri unuttum:/
Fakat sonra bir açıldım adım adım check-inledim:)
Şebo'yla Chedeliko hakkında bol bol fikir alışveirşi yaptık. Uzaktan bakılınca nasıl görünüyor bilmiyorum ama hayatım boyunca gerçekleştirmek istediğim bir hayalim vardı, bunun için attığım adımlar da, yola başlarken hep çevremdeki halka daraldı. Ben Chedeliko'dan söz ederken
enerjimi, motivasyonumu, hayallerimi, umutlarımı, heyecanımı, inancımı gözlerimden, sesimden, cümlelerimden anlayanlar ve anlamayanlar var.
Destek olanlar ve hiç umursamayanlar var.
Üstelik destek olanların çoğu yakın çevremden hergün görüşüp konuştuğum insanlar değil!
Ben inanıyorum doğru bir karar verdim:)

Şebo'yla club sandwich paylaştıktan sonra Deniz geldi:) Bekleşirken bir sürü tanıdıkla karşılaştım:) gülüştük konuştuk sonra rotayı FNO'ya çevirdik.

Önce Misk nail spa'ya gittik!


İkram edilen Blush'la keyifli dakikalar:)

Bundan uzun yıllar önce:) ben ortaokuldayken annem aynı bina da ve ben yanlış hatırlamıyorsam aynı dairede Elemis Estetik Merkezi'ni işletiyordu. 7 sene kadar sürdü sonra 9 sene kadar Beauty Line bir an o yıllar canlandı gözümde. Acımasız annemin bana temizlik yaptırması, muhasebe defteri tutturması, müşterilere kahve yaptırması:)
ProNail zedeyim ben! Geçen sene Lady Lis'le beraber Pronail'de kendimizi şımartmak istemiştik fakat parmaklarımız manikür pedikürden sonra patates gibi şişmiş ve kan oturmuştu. Üstelik Lis sinirden ağlayacak gibi kasılmıştı. Bir de azarlanmıştık!
Bir daha asla, diyerek sokak arası ağda salonuna dönüş yapmıştık.
Dün akşam önyargılarım kırıldı kendimi Misk'te şımartacağım günü bekliyorum:)
Bu arada Deniz bana küçük bir hediye aldı, işte bu para çantası:)


Bol bol kazançların olsun, dedi:) Amin :))))


Aynı ekip Chedeliko'lara bakmaya:) Rouge'a gittik ve alışveriş başladı:)



Sonra hemen Cassette'ye koştuk.
Gözde'yi çok seviyorum:) Bazen kahve almaya çıktığım da bile şöyle bir kapıdan uğruyorum, oh çok mutlu oluyorum.
Dün akşam Ulaş ve Gözde fırfır müşterilerini ağırlıyorlardı. fırsattan istifade hemen alışveriş yaptım:)))


Sena'nın organik markası Boa t-shirtin fotoğrafını çekmeyi unuttum:/

Swarovski, Aldo, Topshop, Mango derken yorulduk:)
Kızlar birşeyler içmek yol alırken, ben uyumak için eve döndüm. Ne de olsa FNO'ya özel Chedeliko'lar için kaç gündür sabahlıyorum.

Tabi bütün gece herkesin parmaklarıyla işaret ettiği Chedeliko elbisem ve pembe tokamı da yazmadan geçemeyeceğim.


2012'de Bağdat Caddesi'ne daha çok aktivite konulsun:)

6 yorum:

Ceylan dedi ki...

o nefis elbiseyi daha net gorebiliyor muyuz hanfendu? :)

zeya dedi ki...

çok gezdik biz de ama bir türlü karşılaşamadık sizle :):)

2012'de çok moda aksiyonu olsun cadde de :):)

görüşürüzzz

Tanya's dedi ki...

Gözdeyi ben de seviyorum.

Şeboyu da..

Seni de...

SED dedi ki...

Yes bakınız burdan:)http://www.facebook.com/photo.php?fbid=209117845790591&set=a.209117649123944.45940.209087809126928&type=1&theater

SED dedi ki...

zeyaaa,

evet dolandık durduk:/

SED dedi ki...

Tanyaaa,

bn de ben de:)))