1 Ağustos 2011 Pazartesi

Üstelik...


Aslında "bağımlılık" hakkında bir takım fikirlerim vardı ama bütün günü annem & anneannemle geçirdikten sonra bu konuda çenemi tutmaya karar verdim.
Üstelik bir kez daha Pamuk & Ay'ı ne çok sevdiğimi anladım.
Üstelik onları öpe öpe bitirmekten korktuğumu da...
Üstelik uzundur gazeteyi evire çevire okumadığımı, sayfalarını bir türlü zaptedemediğimi, okuduğum yazıdan da pek bir memnun olduğumu...
Üstelik Şok'tan aldığım renkli plastik bardakları kasaya götürürken binlerce renkli hayal kurup ne kadar mutlu olduğumu...
Üstelik çok sıcak olmasına rağmen bugün pek de sıcaklamadığımı...
Üstelik artık gerçekten bazı şey & kişilerin umrumda olmadığını hatta varlıklarını unuttuğumu...
Üstelik "eskiden fakirlik vardı kardeşlerimin sünnet düğünlerini ben yapmıştım, dikimhane de çalışırken..." diye başlayan bu hikayeyi ölene kadar dinlemekten bıkmayacağımı...
Üstelik söylene söylene yaptığım işlerin tamamlanmasıyla sırtımdaki yumurta küfesini satıp köşeyi dönmüş gibi hissettiğimi..
Üstelik bu aralar uzun uzun sesssiz bakışlarımda aklımın içinde, derin de bir yerlerde çok mutlu hayallere daldığımı...
Üstelik bu yaz da biterken hayallerimde, aklımda, kalbimde, zaman içinde bir yerde zaman zaman çok daralsam da, feci sıkılsam da, sonsuz kasılsam da hala mutluluğu & huzuru da aynı şekilde hissedebildiğimi..
Üstelik insanların da kendi içinde paçavralar & çok kıymetliler olarak sınıflara ayrıldığını ama bunu hiç fark etmediklerini...
Üstelik bu gece canımın ne çok blog yazmak istediğini çünkü dile getirebilmenin de son günlerde eşsiz olduğunu anladım;)

Hiç yorum yok: