14 Ağustos 2011 Pazar

Erkek tarafı kadınlar...

Yok yok lezbiyen değil, bildiğin kadın.

Kesin olur insanın çevresinde bir tane. Bazen birkaç tane...


En iyi arkadaşıdır bazen, bazen akrabası, bazen dış kapının dış mandalı ama o hep "Erkek" tarafıdır.


Erkeklerin şey budalası var ya, şey hani bildiğimiz şey. Bunlar da acaba şey budalası kadınlar mı?


Daha ağzını açarken sevgilinin tarafıdır o, yada kocanın, bazen babanın...


İlle de koz verir adamın eline.


Erkekler kozu sever, saklar sonra çıkartır "tos" diye bir ses gelir.


Aslında "3.ye bok yemek düşer" diye bir laf var güzel dilimizde.


Bunlar boka meraklıdır yemeğe doyamazlar.


Zaten ne olduğunu da bilmezler ama "Aaaaa Hakkı haklı" derler.


"Sana ne" demek gelir böyle içinden gümbür gümbür...


Fakat bilirsin koynuna aldığın adamın, kendi kanından geldiğin babanın, kardeşinin işine gelecektir bu kadın.


İkisi aynı safta duracaklardır dünya yıkılsın başına!


Bak düşün ki bu kadın nası bir "şey" budalasıysa, erkek yalağı bir tipse orda susup kenarına çekilmek yerine "destek verir".


Sanki o an kuaförden yeni çıkmış, ojeleri taze, elbiseleri son moda, ayakkabıları en fetiş... Saçını savurur gibi lafını savurur " Ama sen de abartıyosun ne dedi ki adam"cağız".


Bak buna en güzel ne gider biliyor musun?


A...m...


Cuk oturur.


Yırtık jeanin, sütyenini fora gösteren beyaz tshirtinin, at kuyruğu saçının biraz sonra atlayıp gideceğin dev bir Harley Davidson'un veya Hayabuso'nun rahatlığı gibi söyleyi vermek.


O an erkek tarafı o kadının yüzünü görmek & kalkıp gitmek.





Çok merak ediyorum beyinlerinin içini.


Nasıl bir mekanizma var içeride böyle laf kolluyor, fırsat "aradan girsem de şu lafa bir karışsam".


Karışsan & huzuru kaçırsan..


Belli ki bir tatsızlık var sen misin adalet, sen misin yargıç!


Hakikatten merak ediyorum acaba orda sağına soluna hak"kı bol bulmuş savururken esas amacın "Heyooo ben de varım ben de burdayım, yani o olmadı ben de varım" gibi gizli bir tepki mi acaba!





Erkek tarafı kadınlar vardır.


Çevrende hiç barınmasın istediğin fakat parazit gibi bir başladı mı sonu gelmeyen kadınlar..


Bazen bunun için kaybetmekten korkmayacaksın her ikisini de!



4 yorum:

Evy dedi ki...

hahah cok guzel yazmissin :D
http://maffionista.blogspot.com/

merve dedi ki...

Bazen aynısını onlara yapmanın ödeşmek olduğunu düşünüyorum. Sanki benim düşünmem bişey değiştirirmiş gibi. Sen bi şekilde onu ciddiye alıp konuştukça o daha saçma bi şekilde "diğer" kişiyi savunuyor ya aslına bakarsan küfür etmek değil içimizden geçen tam olarak ağzının ortasına bi tane yapıştırmak, ama nerdee?

SED dedi ki...

Evy:)
yazarken ben de eğlendim başıma geldiğinde gıcık olsam da:)))

SED dedi ki...

merve,

aynısını yapacak fırsat inadına gelmez ya:) ne bileyim yıldızlar o an onlardan yana mıdır nedir:)

ağzının ortasına ben değil de başkası yapıştırsa mesela yanındaki sevgilisi, kardeşi artık oraya kimle geldiyse.

olmaz mı:)