11 Temmuz 2011 Pazartesi

Tuhaf Pazartesi

Klavye ile bütünleşmek üzereyiz.
Parmak uçlarım bile sıcaktan yapış yapış oldu.
Ay sıcak, ay yağmur, ay yaz gelmedi derken yaz darbe yaptı.
Şu an denizde olması gereken bünyem kıvranıyor.
Fakat dedim tuhaf Pazartesi, herkesi yüzü düşük..
Düşünceler, planlar, birşeyler..


Mesela şu an bilgisayarım kesin hararet yaptı.
Dokunmak mümkün değil inanılmaz ısındı..
Bugün telefonum hararet yaptı konuşurken konuşurken aradan caz coz sesler geldi..
Ama bugün anneannemle konuştum sesi iyi geldi..
Bu çok mutlu birşeydi!
Mesela tonla başla işim var,
Gel gör ki bu da çok mutlu birşeydi!
Dedim tuhaf bir Pazartesi.
Üstelik bugün geçsin diyemiyorum artık günlere çünkü geçip gidiyorlar bir daha asla geri gelmiyorlar.
Geri gelmedikleri zaman "geçsin" dediğime üzülüyorum.

Kaç yaz daha geçecek ki hayattan
Hepsine geçsin, gitsin dersem ne kalacak geriye yaşanacak?

Bu aralar düşüncelerin beynimi ele geçirdği günler geçiriyorum.
Mesela diyorum ki; şöyle olursa ne olacak, böyle olursa ne olacak, peki öyle olursa ne olacak?

Aslında ne olacaksa oluyor işte engel olamıyorum ki.

Bırakayım olsun mesela nasıl bir fikir?

Olmaz beynim benim değil düşünceler tarafından ele geçirildiği için (sanki uzaylı bu düşünceler) ne olursa olsun sadece altyazı olarak geçip gidiyor.



Sevmiyorum bu geçip gitmeleri!

Sürekli birşeyler geçip giderse insana anı kalmıyor, yaşanmışlık kalmıyor, dost kalmıyor..

Bu sıralar en iyi dostum çamaşır makinası bence!

En çok onu görüyorum onun sesini duyuyorum.

Bilgisayarı da çok görüyorum ama sağlıklı bir dostluğumuz olduğunu sanmıyorum.
Bizim ki biraz çıkar ilişkisi ben onu kullanıyorum o da bana radyasyon veriyor.

Geçinip gidiyoruz!

Tuhaf bir Pazartesi bugün sendromik değil, panaromik dğeil, parapsikolojik değil ama tuhaf!

Sanki birileri gözümün içine baka baka tükeniyor.

Birileri bir trene bindi gidiyor.
Burdan da birileri geliyor ben tanımıyorum tanışacağız.
İsimlerine "önümüzdeki günler" diyorlar hiç yabancı gelmiyor...


2 yorum:

Ceylan dedi ki...

ruh halini o kadar iyi anladım ki bu yazıdan, kalem kuvvetli

Ceylan dedi ki...

ruh halini o kadar iyi anladım ki bu yazıdan... kalem kuvvetli.