23 Haziran 2011 Perşembe

İkiyüzlülük hakkında kısa bir yazı

Dün gece uzundur uğraşamadığım bilgisayarı kurcalıyordum.

Onu güncelle bunu yükle derken netten program şu bu aramaya geçtim.

Ama net öyledir ya sen kurcalarsın o da önüne onu bunu şunu getirir.

Hakikaten bir dolu saçmalıkla burun buruna geldim.

Fakat merakıma hakim olamıyorum çıkanı okuyorum.

Onu okudum bunu okudum & insanlarla bir şekilde kaynaşmanın ne kadar zararlı olduğunu keşfettim.

Herkesin gülümseyen fotoğraflarına gizli 2. yüzü!

Acımasız mısınız nesiniz? diye sayıkladım.

Şaşırdım sonra ikiyüzlülüğün nesine şaşırıyorum diye kendime şaşırdım.



Şöyle birşey yerleşti toplumda yüzüne gül poposunu dürt!



Herkes ne kadar kötüymüş meğerse, eline imkan geçtiği anda birbiribi boklamış.

Sonra ne olduysa o bükemediği bileği öpmüş!



Diyorum ya içimde durmaz benim ille de herkes doğruları bilmeli..

Fakat doğruyu kime anlatacaksın ki, dedim, doğruyu bilseler iki yüzlü olmazlar.

Dün bok bok bok dediklerine bugün ak ak ak demezler.


Şimdi samimiyet denen şeyin gerçek olmadığını düşünüyorum.

Samimi davranan herkes şüpheli görünüyor gözüme..

Çünkü bu kadar içimize işlemişken nasıl olup da kurutulacağız ki..

Walking Dead gibiler... tanınmaz hale geliyorlar... belki kendilerini bile tanımıyorlar..



resmi aşortladığım site için resmin üzerine tık

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Çok var çok..seni sevdiğini düşündüğün ve iraz da bağlandığın insanlar arkanı bile dönmeden sen,ooo..ne dalga ne dümen..gidicem ben bu netten.

Adsız dedi ki...

çookk hem de ne çookk..bazen bende düşünüyorumm herkes mi yalancı,kıskanç,güvenilmez..en yakınlarmızdaki bile..yook değildir diyorum sonra ama ıııh ıhhh...sen güzel kalplisinn sed..bu yüzden de şanslısınn.. yazmaya devam ettt...
sevgilerle
sezin