23 Haziran 2011 Perşembe

Festivalle - ?



Bir süredir festival formu doldurmakla o kadar meşgulüm ki!
Nublu, Bebekliler, SunDaySky, Rockn Coke, One Love şu bu!
Bazısından olumlu & tabi ki bazısından olumsuz cevaplar geliyor. Fakat olmsuz cevapların ardındaki cevap biraz sevimsiz, "Geçen yıl ki katılımcılarımıza adaletsizlik olmamas
ı için öncelik verdik".
Bu cevap ilk bakışta bana tuhaf görünmese bile zaman içinde kafamda şöyle bir soru oluşturmaya başladı, bizim burda işler neden hep böyle işliyor?
Sürekli aynı insanlara fırsat vermenin ilginç adaleti neresinde?
Fakat ahbap çavuş ilişkisinin her köşesini ele geçirdiği buralarda işler her dalda böyle ilerliyor.

Bugün bir arkadaşım bir takım fikirlerini anlattı bana.. Bir süredir içinde oldu
ğum işleri de göz önüne alarak şundan çok kısa bir süre önce olmaz diyebileceğim konuya neden olmasın dedim.
Kendime de şaşırmadım.
Bazen kişi şartlarını oluşturamıyorsa, şartlara uyuyor.
İşleyiş bazen yönünü değiştiriyorsa kabullenmek, razı gelmek mi, olgunluk mu, henüz anlamış değilim. Ama içim bir takım sağlam koltuklarda "yakinen" tanıdı
ğım kimsenin olmadığından adım gibi de eminim!

Diyeceğim o ki her görünene, her söylenene inanmamak gerek. İşin içine girince boyutlar şaşırtıcı derece de maddeselleşip değişiyor.

Yine şifreli anlatım gibi oldu.. Olsun ben ne dediğimi bildikten sonra...

Birgün şu postların içine bir mesaj koyacağım hiç aklıma gelmezdi. Tabi
birgün Ildırı gibi bir köyün bizim buraların bir parçası olduğunu gözlerimle göreceğime de inanmazdım:)

Umarım bu panaromik fotoğraf büyütülerek görülebiliyordur. Kesinlikle photoshop etc. uygulanmamış saf halidir. Ben düşünüp dururken keyfine doyulması umuduyla:)

Hiç yorum yok: