4 Mayıs 2011 Çarşamba

Hepsi Chedeliko, Neler Oluyor - Oldu - Olacak..

"Yok hayır, durduğum yerde oje sürerken gelmedi aklıma ben hep böyleydim...


Günün birinde öylesine çıkmadım ortaya, o güne kadar herşey aklımdaydı...


Taklit değilim, benzer değilim, herkes gibi aslında içimde ki neyse ben de o'yum..


Her sabah aynı düşüncelerle uyanmaktan oldu,


İşlediler için için kafamın içine,


Görünürü yoktu, kendi vardı, kendi bendim,


Benim adım Chedeliko!"

Derin sessizliğim tam da bu yüzdendi işte. Benim için uyumun ta kendisi, kimisine fazla, kimisine olmaz, kimisine harika - Uyumsuzluğun Uyumu Chedeliko.




Chedeliko yani Çedeliko, babamın bana küçükken hep söylediği, Barış Manço'nun "Çıt çıt çedene" şarkısından bana uydurduğu...

Kendim gibi giyinene buna cesareti, merakı, hayranlığı, kendini bulurluğu olanlara, Chedeliko'nun çocukluğumda başladığını başka nasıl anlatabiliridim ki?

Gözümü ilk annemin tarzıyla açtım, sonra Barbie bebeklere anneannemin dantellerinden yapıtğım elbiseler, bulduğum her kumaşı, ipliği, düğmeleri, saç tokalarını bir araya getirip yaptığım kıyafetler derken kendime diktiğim elbiseler, yılmadan yaptığım çizimler sonra da beni tanıyan herkes buna sebep oldu.

Ortaya çıkan Chedeliko! benim Uyumsuzlukların Uyumundan kurduğum Renkli Dünyam. Bu dünyaya & bu şehre en çok lazım olan şey Renk&Eğlence!








Gece uykularıma giren herşey artık gerçek, http://www.chedeliko.com/. Hepsi tek tek benim yaptığım elbiseler.. Kendimi dile getiremiyorsam hayata geçiririm dediğim...
Çok mutluyum ne diyebilirim ki!
Çok sevdiğin ama kaybettiğin birşeyi yeniden bulmak gibiyim. Arayışla dolu yolculuğum çok uzun sürdü ama sonunda buldum.
Giydiğim kıyafetleri soranlara verecek bir cevabım var artık, çantalarımı, aksesuarlarımı soracak herkese verecek bir adresim var artık Chedeliko!
Yorgun değilim, bitkin değilim Chedeliko gibiyim enerjik, farklı, yorulmayan, gülmekten yılmayan, yaratıcılığa doymayan, paylaşmayı seven, sohbeti seven, gezmeyi seven, dans etmeyi , müziği, sanatı seven!
Yolculuğumda bana eşlik eden bir sürü insan var çevremde, yanımda elimi tutan benimle yürüyen bir sürü kimlik hepsinin bir parçası Chedeliko, birbirimizin ruhlarını besliyoruz.
Bakınca göreceksin, en az benim kadar da seveceksin;)




8 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

çok da eğlenceli kıpır kıpır. Yolu açık olsun Chedeliko'nun, bol kazançla:)

Finergy Trading dedi ki...

Chedeliko..hastasıyım..

serrose dedi ki...

tebrikler efem hayirli ugurlu olsun ;)

SED dedi ki...

Sevgili Modaerator,

giyinirken herkes çok eğlensin rengarenk kadınlar hayal ediyorum:) çok güzel olmaz mı:)

SED dedi ki...

Finergy Trading,

Chedeliko'nun ben bizzat hastasıyım:)

SED dedi ki...

Serrose'um,

gelince yakından da bakman gerek gerçekten hayırlı Chedeliko:)

GEZİ/YORUM... dedi ki...

Sıradışı bir anlatım, sıradışı resimler.. harika..

gn hanım dedi ki...

uvvv beybi yeni bir kendini buluş keşfediş hikayesi, dahası tanıdık birinin, sed'in başına gelmesi. adına çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok.............. mutluyum sed :D
bol kazançlar makasın hiç ama hiç körelmeye inşallah :)