20 Mayıs 2011 Cuma

Haydi Yine Yeniden

Bu ne ilginç bir Cuma böyle?!

Tos yok -

25 yok -


Şükrü var bir de ben...


Sabah midem fenalık geçiriyordu depremden olabilir.


Hissetmedim ama.. çünkü o sırada Mid Summer 2011 pantylerle uğraşıyor aynı anda sahilde "Haydi Caddebostaaaaaaaaaaaaaaan" diye haykıran Yalın'la şarkı söylüyordum. Üstelik beynimin çok büyük bir kısmını meşgul eden! Fatmagül'ün Suçu Ne henüz bitmişti.. Dr. Erol'da söylemese bütün gün Ay'ın neden deli gibi miyavladığını & hiç huzur vermediğini anlayamayacaktım. Bütün bunların üstüne şarjım bittiği için Twitter'dan da okuyamadım. Neyse sonuç olarak biz pek birşey anlamadık. Herşeyin hayırlısı:)


Ama bayılır midem olur olmaz acayip tepkiler vermeye:)

Bugün de burda böyle bekleşiyoruz derken derken (Şükrü türkü söylüyor bugün keyfi yerinde:)) kapı çaldı.


İşte hep böyle oluyor heyecandan çocuk sesleri çıkartıyorum üstelik etrafımı tastamam unutup! Dün de deprem sırasında "Zaaaaaaaaaaaaaaaaliim oyun bozan!" diye kargalara şenlik sesimle haykırıyordum.


Chedeliko paketlerim geldi!!!! O kadar sevindim ki!! Hopladım zıpladımmm şarkı da söyledim sonra kendime geldim. Bu sırada öğle yemeği kahvaltı hepsini atlamışım:( Yapıyorum böyle şeyler kendimi kaptırıp.. Yedim farkına vardım:)


Zaten bu heyecanım olmasa Kınalı Kar'a nası dayanabilirim ki?


Haftasonu yine çekim var:)


Yaz boyu yeniler gelmeye devam edecek:)


Sanırım önümüzdeki haftalarda bir aksilik çıkmazsa Mimar Sinan Şenlikleri'nde olacağım:)


Bebek Şenlikleri aksaadı:( Geç başvurduk tabi :)


Seneye bütün ekip gideceğiz !:O kim mi onlar yakın paylaşacağım.













Etekler Boutique Rouge Bağdat Caddesi & Matchbox Cihangir'de!


Yipuuuuuuu:))

1 yorum:

Tanya's dedi ki...

Heyooooo, bana bisi ayirdin mi? Burdan alamiyorum da ehehehe